Vakantiepark Le Chêne Perché

Zusjes-tweedaagse
9-5-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Het verdwijnen van chronische hoofdpijn t.g.v. langdurig smartphone-gebruik, led-verlichting, LCD scherm kijken en PC werken is in de prijs inbegrepen. Net zoals het knalluide kwetterend vogelconcert om 5h30 's morgens, dat desondanks geen blijvende gehoorschade veroorzaakt. Het decor van je verblijf is in rijkelijke groenvariaties met een streepje azuurblauw en een vleugje witte dons. De goudgele stralen geven het geheel nog meer karakter. 's Nachts komen grote en kleine beer je spontaan bezoeken. Je hoeft er niet eens voor uit bed te komen. Minpuntje: het vleugje menselijke beschaving in de vorm van een autoweg die je niet ziet maar wel hoort. We zijn dan toch niet in de hemel beland!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Super voor sportieve mensen

Ron
23-8-2011
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Top afsluiting van onze vakantie gehad met gezin (2 jongens 7 & 9 jaar). Er spannend slapen in een boomhut op 8 meter hoogte. Heel primitief maar past werkelijk in omgeving. We komen zeker terug als de jongens 140cm zijn. Nu moesten ze in de 3 parcoursen vanaf 120cm. Goede begeleiding (in Engels) en ook leuk voor papa's en mama's (met sterke zenuwen). 7 parcoursen. In dorpje heerlijk kaart in restaurant Augerge met bio-kaart.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Prachtige plek zonder luxe

de Kok
1-6-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

We hebben twee nachten met acht personen in de grootste boomhut geslapen. De hut, zeg maar huis was prachtig gebouwd en er stond een heuse boom in het huis. Er is geen elektriciteit, water, serviesgoed en weinig opbergruimte. Het toilet is een goede zitplek met een zak met zaagsel. Er hangt een gordijn voor het toilet en het wordt wel na één dag ververst. In het huisje staan twee kachels en er liggen kaarsjes en er staan lampen. Het terras is groot. Het ontbijt 's morgens staat klaar in een mand. met koffie, chocolade melk, een croissantje, stukje stokbrood en een potje caramelsmeersel. Wij hadden zelf nog kaas en ander beleg meegebracht. Er zitten geen borden in de mand wel bestek en bekers. De receptie is heel goed verbouwd en daar zijn zeer nette toilets en er zijn douches in de kelder, hier kun je gebruik van maken tijdens de openingstijden van 9.00-19.00 uur. Het survivalpad is zeer professioneel aangelegd en de begeleiding is zeer goed. Di

Gereisd Met vrienden in mei 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chêne Perché voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Le Chêne Perché

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Chêne Perché in Signy-l'Abbaye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Chêne Perché zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.