Camping Municipal Sézanne

Camping Municipal Sézanne
8,1

17 reviews over Camping Municipal Sézanne in het Nederlands

Heerlijke start van je vakantie!!

Familie R
22-8-2019

Heerlijk rustige camping met grote plekken die jezelf mag uitzoeken. Elke ochtend komt bakkertje met busje over de camping voor broodjes. Je mag gebruik maken van zwembad en ligweide ernaast. Sanitair is redelijk. Familie zeer vriendelijk. Prima doorreis camping!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijk tot rust gekomen....mooie grote plekken..

M&J Heus
6-9-2017

Heerlijk om na paar jaar weer eens terug te zijn op deze camping...blijft toch ons vaste plekje voor vakantie... Is en blijft grandioos hier...tijd genoeg om rustig dingen te ondernemen...winkels genoeg (E.Leclerc en Aldi...zelfs Mcdonalds is er)..kortom volgend jaar zijn we er weer....

Prima!

29-7-2015

We gebruikten deze camping als doortrekcamping en waren heel tevreden. Het is een goedkope basiscamping met vriendelijk personeel en alles wat je nodig hebt. Ruime nette plaatsen.

Super doorreis camping

gertenmirna
      3-8-2014

Een perfecte camping om te overnachten. Het gemeente zwembad is gratis voor campinggasten. Camping plaatsen zijn niet recht dus zorg dat je materiaal bij je hebt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

woefel
      30-8-2013

We hebben hier 2 nachten gestaan, op de terugweg naar huis. Van en naar Nederland is het goed te doen vanaf hier. Mooie grote plekken, niet helemaal recht dus dat is een klein minpuntje. Sanitair is erg netjes en wordt goed schoongemaakt. Naast de camping is een zwembad, gratis te gebruiken voor de campinggasten. Stadje is niet zo heel erg bijzonder (1,5 km lopen) en de eetgeledenheden vonden wij ook niet echt ruim. Voor boodschappen moet je wat verder rijden. Maar als doorreiscamping is het echt een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Dit is hoe een camping zou moeten zijn !

edrevils
      7-7-2013

Zo moet een camping zijn : heel proper, heel rustig, grote plaatsen, verschrikkelijk vriendelijk en gedienstig personeel, zalig verwarmd zwembad met waakzame redders, zeer net sanitair (minstens 2x per dag een poetsbeurt) ,wc met toiletpapier, lekker lang kunnen uitslapen en 's avonds muisstil vanaf 21u, 's morgens lekker vers brood geleverd door de plaatselijke bakker én... kei-goedkoop ! (10,50 euro :tent, 2p, incl. electriciteit, warm water / douche/ zwembad. Mooie steden in de buurt, mooie wandelingen, op 5 minuutjes (met wagen) van grote supermarkten. We zouden deze camping gebruiken als doortrekplek (max 2 dagen), maar we zijn 6 dagen gebleven en hadden spijt dat we weg moesten. Wij komen zeker terug !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

mooie camping voor een paar nachten

van Nispen
      7-2-2012

Zoals al eerder gezegd nette camping. Mooi gratis zwembad. Net sanitair, niet veel, maar wel genoeg. Ruime plaatsen, wel even kijken hoe je met de schaduw staat. Wij hadden een fijne schaduwrijke plek, maar dat zijn ze niet allemaal. We hadden nog wat langer willen blijven, maar ivm slecht weer op komst zijn we doorgetrokken. Gratis wifi vlak bij de receptie. Wij betaalden voor 2 vowassenen, 2 kinderen (3/6) en een caravan rond de € 13,00.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prima camping

Fam Smulders
      2-8-2011

Waardering : 9. We wilden aanvankelijk misschien 2 nachten staan, maar zijn er 5 gebleven. Ligging`: de omgeving is niet spectaculair. Sezanne een ardig stadje. Reims (mooie kathedraal, de rest van de stad niet zo interessant) op ruim een uur en Troyes (mooiere stad) op 3 kwartier. Prijs/kwaliteit : we betaalden met 4 personen, een tent en een bijzettent, inclusief electra, 15 euro per nacht ! Staat van het sanitair : er wordt bijna maniakaal op het sanitair gepoetst. Het is brandschoon. Niet al teveel douches, maar nooit hoeven wachten. Eetgelegenheden : zijn er niet, behalve de bakker, die elke ochtend (behalve maandag) langskomt. Een supermarkt is op 5 autominuten afstand. Kindvriendelijk : er is een superzwembad bij de camping, gratis voor campinggasten.(heren: wel even een strakke zwembroek aan !) Verder een volleybalveldje en 2 tafeltennistafels. Naast de camping is een tennisbaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellige camping

S. Mostert
      18-5-2011

Gezellige camping met mooi zwembad, hier in 25 jaar heel wat vriendelijk campeerders ontmoet uit allerlei landen. Ook deze beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Deze camping bezocht met de kinderen maar ook samen en komen er graag terug. Voor kinderen is er buiten het zwembad alleen de veilige camping.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ja hoor, we gaan er wellicht nog een keer naartoe!

familie Jonker
      7-8-2010

Camping ligt in een prachtige omgeving tegen een helling aan, geen probleem ermee! Enige nadeel is een beetje lawaai van de autoweg richting Parijs, hoewel het een eindje verderop ligt van de camping. Het lawaai is echter in de ochtend het meest merkbaar. Voor de rest is het een rustige camping. De eigenaren zijn inderdaad, (lees andere recenties) zeer vriendelijk! Ze hebben voor mij o.a. wanneer nodig was de slagboom omhoog laten gaan, en dat was bijna iedere keer het geval na dat we de Champagne omgeving hadden bekeken, welke trouwens een aanrader is!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Sézanne in Sézanne (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Sézanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.