Géén boekingskosten

Camping Municipal Sézanne

FrankrijkChampagne ArdenneSézanne (Marne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Municipal Sézanne voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 18 reviews

Meer camping info

18 Reviews over Municipal Sézanne

• 6J. Grondman22-09-2019

Goede doorgangscamping

Sanitair netjes (ook weer afhankelijk van de gebruiker), m/v gedeeltelijk gescheiden. Warm water via drukknop en eengreepskranen. Weinig speelmogelijkheden voor kinderen, Zwembad gesloten na 1/9. Typiche municipalcamping. Sezanne op 2km met alle mogelijke winkels.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie R22-08-2019

Heerlijke start van je vakantie!!

Heerlijk rustige camping met grote plekken die jezelf mag uitzoeken. Elke ochtend komt bakkertje met busje over de camping voor broodjes. Je mag gebruik maken van zwembad en ligweide ernaast. Sanitair is redelijk. Familie zeer vriendelijk. Prima doorreis camping!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8M&J Heus06-09-2017

Heerlijk tot rust gekomen....mooie grote plekken..

Heerlijk om na paar jaar weer eens terug te zijn op deze camping...blijft toch ons vaste plekje voor vakantie... Is en blijft grandioos hier...tijd genoeg om rustig dingen te ondernemen...winkels genoeg (E.Leclerc en Aldi...zelfs Mcdonalds is er)..kortom volgend jaar zijn we er weer....

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 93529-07-2015

Prima!

We gebruikten deze camping als doortrekcamping en waren heel tevreden. Het is een goedkope basiscamping met vriendelijk personeel en alles wat je nodig hebt. Ruime nette plaatsen.

• 8gertenmirna03-08-2014

Super doorreis camping

Een perfecte camping om te overnachten. Het gemeente zwembad is gratis voor campinggasten. Camping plaatsen zijn niet recht dus zorg dat je materiaal bij je hebt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9woefel30-08-2013

Prima camping

We hebben hier 2 nachten gestaan, op de terugweg naar huis. Van en naar Nederland is het goed te doen vanaf hier. Mooie grote plekken, niet helemaal recht dus dat is een klein minpuntje. Sanitair is erg netjes en wordt goed schoongemaakt. Naast de camping is een zwembad, gratis te gebruiken voor de campinggasten. Stadje is niet zo heel erg bijzonder (1,5 km lopen) en de eetgeledenheden vonden wij ook niet echt ruim. Voor boodschappen moet je wat verder rijden. Maar als doorreiscamping is het echt een aanrader!

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10edrevils07-07-2013

Dit is hoe een camping zou moeten zijn !

Zo moet een camping zijn : heel proper, heel rustig, grote plaatsen, verschrikkelijk vriendelijk en gedienstig personeel, zalig verwarmd zwembad met waakzame redders, zeer net sanitair (minstens 2x per dag een poetsbeurt) ,wc met toiletpapier, lekker lang kunnen uitslapen en 's avonds muisstil vanaf 21u, 's morgens lekker vers brood geleverd door de plaatselijke bakker én... kei-goedkoop ! (10,50 euro :tent, 2p, incl. electriciteit, warm water / douche/ zwembad. Mooie steden in de buurt, mooie wandelingen, op 5 minuutjes (met wagen) van grote supermarkten. We zouden deze camping gebruiken als doortrekplek (max 2 dagen), maar we zijn 6 dagen gebleven en hadden spijt dat we weg moesten. Wij komen zeker terug !

• 10Staat v/h sanitair
  • 9van Nispen07-02-2012

mooie camping voor een paar nachten

Zoals al eerder gezegd nette camping. Mooi gratis zwembad. Net sanitair, niet veel, maar wel genoeg. Ruime plaatsen, wel even kijken hoe je met de schaduw staat. Wij hadden een fijne schaduwrijke plek, maar dat zijn ze niet allemaal. We hadden nog wat langer willen blijven, maar ivm slecht weer op komst zijn we doorgetrokken. Gratis wifi vlak bij de receptie. Wij betaalden voor 2 vowassenen, 2 kinderen (3/6) en een caravan rond de € 13,00.

• 9Fam Smulders02-08-2011

Prima camping

Waardering : 9. We wilden aanvankelijk misschien 2 nachten staan, maar zijn er 5 gebleven. Ligging`: de omgeving is niet spectaculair. Sezanne een ardig stadje. Reims (mooie kathedraal, de rest van de stad niet zo interessant) op ruim een uur en Troyes (mooiere stad) op 3 kwartier. Prijs/kwaliteit : we betaalden met 4 personen, een tent en een bijzettent, inclusief electra, 15 euro per nacht ! Staat van het sanitair : er wordt bijna maniakaal op het sanitair gepoetst. Het is brandschoon. Niet al teveel douches, maar nooit hoeven wachten. Eetgelegenheden : zijn er niet, behalve de bakker, die elke ochtend (behalve maandag) langskomt. Een supermarkt is op 5 autominuten afstand. Kindvriendelijk : er is een superzwembad bij de camping, gratis voor campinggasten.(heren: wel even een strakke zwembroek aan !) Verder een volleybalveldje en 2 tafeltennistafels. Naast de camping is een tennisbaan.

• 8S. Mostert18-05-2011

gezellige camping

Gezellige camping met mooi zwembad, hier in 25 jaar heel wat vriendelijk campeerders ontmoet uit allerlei landen. Ook deze beheerder is vriendelijk en behulpzaam. Deze camping bezocht met de kinderen maar ook samen en komen er graag terug. Voor kinderen is er buiten het zwembad alleen de veilige camping.

Camping Municipal Sézanne info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar