Reviews over Sept Saulx (Marne)

rustige omgeving, heel lekker eten,

noel deseyne,
    30-5-2010

wij hadden een heel mooie kamer. Het eten was heel lekker. Ook het ontbijtbuffet viel mee. Prachtige tuin. in de zomer moet het daar heerlijk zijn. Enig min-puntje misschien, de tamelijk hoge drankprijzen.

Best te doen voor kort verblijf

Pieter,
    21-3-2010

Goed hotel-restaurant in een rustige omgeving. Afgesloten parking is mooi meegenomen met een koffer vol champagne. Kamers op het eerste verdiep (18-23) zijn stukken beter dan beneden. Misschien vandaar de opmerkingen. Zeer verfijnde keuken en vriendelijke bediening. Echt geen klagen gehad. Ontbijt had wel iets uitgebreider kunnen zijn, maar dit is typisch frans en nostalgie heeft ook zijn waarden. Wij verbleven er 1 nacht, maar een tweede nacht zou geen bezwaar geweest zijn.

kan er door voor één nacht

E. Roose- De Clercq,
    11-5-2009

Oubollige kamers met slechte bedden. Wij (sliepen) in kamer 12 op het einde van een steile en krakende trap. Niet aan te raden. het eten was zeer lekker en er was ruim voldoende.De bediening was vriendelijk en attent. De ene ober deed zelfs de moeite om een beetje Nederlands te spreken.

aanrader

frank,
    3-3-2009

een dagin de champange en dan een rustig hotelletje wat moet dat meer zijn lekker eten goed slapen en een ontbijt (mocht iets meer zijn)

We keren er op gezette tijdstippen terug

De Roep Frankie ( België ),
    26-11-2007

We keren er op gezette tijdstippen terug. Wie houdt van een rustige omgeving en een overvloedige tafel met champagne is hier aan het goede adres. Bovendien ook erg lekker en gevarieerd. Formule arrangement aan te raden.

De kamers zijn sober maar proper onderhouden.

Sinds er een ontbijtbuffet is loopt alles naar wens. Erg vriendelijk personeel en een steeds lachende gastvrouw die je bijstaat en voorziet van tips.

Een adres om te koesteren al kan het geheel een opfrisbeurt gebruiken.