Bed and Breakfast Au Brochet Du Lac

BedAndBreakfast

Onvoldoende

1 review over Bed and Breakfast Au Brochet Du Lac in het Nederlands

De smerigste Chambre d'Hôte in Frankrijk?

Jaap Sprey
26-10-2015

Geen hotel maar Chambre d'Hote (B&B).

Eigenaresse Sylvie (te corpulent, opdringerig gedrag) maakt kamers niet schoon: veel stof, dode vliegen, vieze wc-bril. Wc-deur sluit niet. Zwarte rand douche/bad. Vieze vloer. Na klagen geen actie. Zelf vloer gedweild met handdoek.

Vieze binnenplaats: bouwrommel, aanhangwagens, oud ijzer, gasflessen en érg veel hondenpoep van vier eigen honden. Poep aan schoenen, in kamer, in auto. In aangrenzende kennel zit bibberende, zieke hond met ontstoken ogen in dikke laag eigen poep. Altijd, overal die stank van hondenpoep. Honden beginnen plm 06u te huilen en continu tegen metalen deur te rammen. Zielig, om gek van te worden.

'Cuisine traditionelle' betekent hier: álles uit blik (ook vlees!) of diepvries, bah, en dat voor €26,50, hoe durf je. We (4p, 2 kamers) zijn er 4 nachten geweest (kraanvogels kijken bij Lac du Der) en hadden graag elke avond in de b&b gegeten, lekker makkelijk. Nu ons heil elders gezocht.

Ga hier niet naar toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Brochet Du Lac in Saint-Remy-en-Bouzemont-Saint-Genest-et-Isson, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Brochet Du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.