Hotel Campanile Saint Dizier

Hotel Campanile Saint Dizier

Kleine hotelsWeer vandaag32°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Saint Dizier voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Campanile Saint Dizier in het Nederlands

praktisch maar matig

robbie
21-12-2015

Het hotel is centraal aan de rand in de stad gelegen. De receptie is vriendelijk. Parkeerplaats aan de voorzijde; een kleine openbare tuin aan de achterzijde. Toen wij er verbleven was het erg warm maar de airco waarvan sprake was op de foto en bij de reservering ontbrak.

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Saint Dizier in Saint-Dizier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Saint Dizier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.