Bed and Breakfast Bij ons in huis ****

Weer vandaag4°-3°

32 reviews over Bed and Breakfast Bij ons in huis in het Nederlands

helemaal top

Marijke, 6-12-2017

Wij waren met een groep familie, wijzelf en twee van onze kinderen met partner en een kleinkind, hond en kat. Onderweg van Zuid Frankrijk om onze dochter met partner en kind te helpen verhuizen naar Nederland.

We kwamen uit de zon in een pak sneeuw aan. Na een drankje heerlijk gegeten en prima geslapen in de diverse kamers, zelfs het speelgoed stond klaar.

's Morgens fris na lekker ontbijt weer op pad gegaan. Oh ja, zonsopgang uit ons bed gezien. Mooi!

Super genoten

Familie Boon, 15-8-2017

Wat hebben wij het fijn gehad. Heerlijk gegeten en geslapen de kinderen hebben zich ook erg vermaakt.

Nogmaals bedankt voor de goede zorgen. Onze vakantie is top begonnen

Fijn bij Josee & Pierre in Huis

Remco Frehe, 11-8-2017

Dit was onze derde keer bij Josee & Pierre, nu onze eigen verdieping gewoon heerlijk. lekker gegeten, heerlijk geslapen en ook goed ontbeten.

Iedere keer weer fijn om naartoe te gaan, bedankt Josee & Pierre.

Tot een volgende keer.

Super stop voor doorreis naar zuid-frankrijk

Michiel van den Heijkant, 24-7-2017

"Bij ons in huis" ligt op 6 uurtjes rijden van Utrecht. Prima te doen met kinderen, vlakbij de snelweg. Uitstekend ontvangen en goede balans tussen rust op eigen kamer en contact Hi! Ik kom enorm in tijdnood vanavond dus gaat niet lukken om mee te gaan helaas vanavond 😔 eigenaren. Schone kamer en moderne badkamer. Worstjes van de Big Green Egg als avondeten! Een aanrader!

Geweldige gastvrije ontvangst.

Sjoerd Luisman, 5-7-2017

Op onze heenen terugreis nasr Spanje overnacht bij José en Pierre Busnel in de chambre d'hote " bij ons in huis". Geweldig in een woord. Hartelijke ontvangst met een speciale welkomstborrel. Prachtig uitzicht. Genoten van het diner en het ontbijt. Mooie kamers. We verbleven hier op 7 en 27 juni 2017. Zeker een aanrader. Mo groen we ooit weer eens naar Spanje gaan......dan wordt dit zeker weer ons overnachringsadres.

Gastvrijheid voorop

Rieke van der Graaf, 29-6-2017

Op doortocht naar Spanje hier overnacht aan het begin van de meivakantie. Ideale ligging aan de route du Soleil, zeker als je op weg bent naar Z-Frankrijk of Spanje. Dan ben je in Langres ongeveer halverwege. Helaas veel file, maar Josee en Pierre hebben geduldig op ons gewacht met het overheerlijke dinertje, procureur uit de Green Egg. Kamers zijn zeer ruim. Fantastisch was ook het lekkere en stevige ontbijt de ochtend erna. Wij konden weer goed gevuld op doorreis.

Ik herken me overigens totaal niet in de vorige negatieve review. Alle kamers waren superschoon, evenals de heerlijke stortdouche en het toilet.

Heel goed begin/einde van onze vakantie

Joyce, 27-6-2017

In 2016 en nu in 2017 weer op de heen en terugreis overnacht bij deze super gastvrije en kindvriendelijke B&B. In 2016 ontzettend goed bevallen, dat we dit jaar graag weer wilde terugkomen. Mooie kamers en gezellige/huiselijke sfeer. Lekker eten en drinken! Wij konden ons geen beter begin en einde van onze vakantie wensen. Ons zoontje voelde zich erg op zijn gemak en heeft zich heel goed vermaakt. Heel erg bedankt voor alles Pierre en Josee!

Mooie plek voor een tussenstop

Lila, 17-6-2017

Mooie grote kamer met prachtig uitzicht.

Helaas erg stoffig, dus als je erg op hygiene gesteld ben moet je hier niet naar toegaan. Lekker ontbijt. Aardige gastvrouw en man.

Top B&B op doorreis langs de route du soleil

Marieke, 1-4-2017

Afgelopen september (2016) zijn wij op de terugweg vanuit zuid-frankrijk gestopt bij "Bij ons in huis" en dat was echt een heeele goede keus! Top locatie (goed bereikbaar vanaf de route du soleil), gezellige borrel, heerlijk gegeten (good job Pierre met z'n green egg), super accommodatie en niet te vergeten de super gastvrije gastheer Pierre en gastvrouw Josee! Kortom, zeker een aanrader voor een goed begin of afsluiter van je vakantie!

Heel fijne overnachtingsplek

Anna, 9-1-2017

Een heel fijne overnachtingsplek in een prachtige omgeving. Zeer kindvriendelijk, houden zeer goed rekening met het glutenvrije dieet van mij en de kinderen.

Mijn ouders kwamen onverwacht een dag eerder er was plek dus geen probleem, wij door een mega file veel later dan gepland. Er werd zelfs met het eten rekening meegehouden. Extra bedje op de kamer ivm onze tweeling kon allemaal.

Kortom aan te bevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bij ons in huis in Saint-Ciergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bij ons in huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bij ons in huis scoort een 8.68 uit 10 op basis van 32 reviews.