8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western de la Foret d'Orient voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western de la Foret d'Orient in het Nederlands

Rustig gelegen Golf hotel

Alfons
18-8-2014

Net hotel, gericht op golfers. Ruime, nette, schone kamer en badkamer. Goed werkende airco. Restaurant is goed. Prijzen voor drank en spijs zijn aan de hoge kant. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, tijdens dinnertijd wel overbelast. De bediening aan de bar bleef achter, zonde. Leuk overdekt zwembad buiten met een aangename watertemperatuur.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

golf hotel

Filip
30-7-2013

een nacht verbleven in dit grote hotel, voornamelijk gericht op golfers - ruime kamer met apart toilet - airco zeer goed - ruime keuze aan eten en drinken

Gereisd Met partner in juli 2013

Hotel van Amerikaanse snit in een groene omgeving

Jeroen
15-5-2011

Dit Best Western hotel is van Amerikaanse snit, binnen waan je je eerder in Amerika dan in Frankrijk. De kamers zijn lekker ruim en praktisch ingericht, de badkamer is fris en schoon. Onze kamer was wel wat benauwd en de airco kreeg die warmte er niet goed uit.

Ontbijt en avondeten hebben we hier niet geprobeerd, we vonden het restaurant er wat bedompt uitzien. De terrassen in het fraaie centrum van Troyes zijn een veel aantrekkelijkere plek om te eten.

Gereisd Met partner in Sun May 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige ligging mooi binnenzwembad

Fam. van den IJssel
6-8-2010

Na een lange autorit is het goed ontspannen in dit hotel ,goede prijs kwaliteit, uitstekend ontbijt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Goed hotel, rustige omgeving

Elsje
18-12-2009

Hotel is netjes, we kregen een ruime kamer met onze dochter van 2,5 jaar. Airco was super, want het was behoorlijk warm net die week. Er was veel afwisseling in wat te doen in de omgeving: natuurpark om in te wandelen, strand aan het meer om te ravotten, Troyes om even in een stad te kuieren,... Wel goed dat we speelgoed voor de dochter meegenomen hadden, want hierop was het hotel niet echt voorzien. Een kleine speeltuin met houten speeltuigen was er wel. Ook een zwembad buiten, wat op zich super is, maar geen kinderbadje, dus goed opletten met het kleintje. We hebben hier een supervakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008
2007

Mooi hotel, rustig gelegen in de bossen, kindvriendelijk

Van Dyck J.
5-11-2007

Mooi hotel, rustig gelegen in de bossen, kindvriendelijk. Service en vriendelijkheid zeer goed Keuze tussen 2 restaurants zeer goed. Prijzen drank: nogal duur

Gereisd Met partner in november 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western de la Foret d'Orient in Rouilly Sacey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western de la Foret d'Orient zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.