Reviews over Rougeux

Erg leuk en gezellig, voor herhaling vatbaar

Cees en Astrid Sweep-Briedé,
    6-4-2017

Een leuke plek om te verblijven, in een autentieke franse boerderij. Met veel ruimte, lekkere tuin en van alle gemakken voorzien. Prima complete keuken, goede bedden, verwarming en gezellige houtkachel, tv en internet. De badkamer met aparte douche is niet nieuw maar functioneerd prima. In een rustig klein dorpje, eindelijk eens zonder al die hectiek van het drukke holland.

Een geode uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. De gezellige eigenaars wonen er naast en vertellen je graag wat er in de omgeving te zien is.

We zijn al enkele keren hier geweest, ook met volwassen kinderen en kleinkinderen erbij. Steeds goed bevallen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk ruim huis in rustige omgeving

Anna Gielen,
    9-11-2015

Wij hebben een lang weekend in het huis doorgebracht en het was heerlijk!! Het is echt een plek waar je tot rust kan komen. We hebben veel gewandeld o.a. in de mooie stad Langres en om een van de meren. Maar ook in het huisje is het goed vertoeven, een prachtige tuin en 's avonds genieten van een wijntje bij de houtkachel.

Voor onze dochter van een jaar oud was ook alles in huis van badje, bedje tot zelfs allerlei speelgoed. Kortom echt een aanrader en wij komen zelf zeker ook nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Mooie plek om heerlijk tot rust te komen.

Bart ,
    3-12-2014

Heerlijk rustige omgeving midden in de natuur. Mooie rustieke en nostalgische boerderij, omgebouwd tot een comfortabel en leuk ingerichte bed and breakfast. Van alle gemakken voorzien. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Niks te klagen gehad!

Gereisd alleenreizend in november 2014

Heerlijke plek om van te genieten!

Hillie Boermsa,
    2-12-2014

Erg gezellig ingericht huisje, van alle gemakken voorzien.

Mooie omgeving en vriendelijke inwoners.

Je krijgt hier een welkom gevoel, en je kunt met al je vragen of opmerkingen terecht.

Wij vonden het geweldig!! Zeker een aanrader...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Heerlijk uitgerust

bregje,
    1-12-2014

Lang weekend genoten van de rust samen, de openhaard en de omgeving. Het wakker worden met zulk geweldig uitzicht gaat niet vervelen!

De stad Langres was erg leuk om te bekijken en ook de wijnhuizen in de buurt zijn een belevenis, zorg wel voor een BOB.

Zeker een huisje om naar terug te gaan.

Bregje, Arja, Jacqueline en Hugo

September 2013