Hotel Residence Pierre

• Sauna

132 reviews over Hotel Residence Pierre

• 9Marnick en Marleen10-08-2020

Fantastisch.

Het was voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer in Résidence Pierre. We hadden een fantastisch weekend. Heel lekker gegeten en verbleven in een topsfeer. Bedankt aan Heidi en Peter.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Jacobs Daniel27-02-2017

Het was zoals de vorige keren Perfect, alles prima

Het is altijd heerlijk vertoeven bij Peter & Heidi .We voelen ons daar thuis ,en met Zo'n Keuken kan er niks verkeerd gaan .....dus ga naar daar .

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10Mouton P.26-02-2017

Genieten!

Zalig genieten van de locatie, de streek, het eten, de bubbels.... Zowel de gastheer als gastvrouw doen hun uiterste best om je als god in Frankrijk te doen voelen. Geen enkele moeite is hen te veel!

Gereisd met vrienden in december 2016

• 10Herbert Verhaeghe31-08-2016

Wij komen terug!

Het hele gezin voelde zich meteen thuis. Da's zo gebleven, en nu wil iedereen terug. Lekker, net, goeie uitvalsbasis, vriendelijk en behulpzaam personeel etc.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Kim Biesemans28-08-2016

Als God in Frankrijk

Pure verwennerij zonder jezelf 1 minuut zorgen te moeten maken over iets.Je wordt hier hartelijk ontvangen alsof je hun eregast bent en de champagne en lekker eten zijn hier nooit ver weg, Het enige minpunt is dat je weegschaal bij thuiskomst weer een hoger cijfer aangeeft.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6De Smaele Dany28-08-2016

Beter gelogeerd bij andere Belgen in Frankrijk

Ondanks de lovende kritieken over deze zaak, ben ik een heel andere mening toegedaan : ik logeerde in een nieuw bijgebouwd bijgebouw, dat veel te vlug in gebruik werd genomen : * aan de buitenzijde geen reling voorzien aan kamerhoog vensterraam op verdieping (levensgevaarlijk) * elektrische installatie onafgewerkt : geen verlichting mogelijk bij het binnenkomen van de kamer (alles moest op de tast gebeuren), afdekplaatjes van schakelaars en stopcontacten ontbraken * de prachtige regendouche sproeide tot in de badkamer ( bij de onderburen liep het douchewater onvoldoende weg --> badkamer onder water --> probleem gekend volgens gastvrouw --> ze bood geen oplossing --> personen konden 2 dagen niet meer douchen * aanwezige rolluiken om de warmte buiten te houden functioneerden nog niet, geen airco op de kamer aanwezig * menu avondmaal werd nooit vooraf aangekondigd * onthaalbrochure met algemene info ontbreekt : alles moet zelf uitgezocht worden, uitbaters maken er zich vlug-vlug vanaf na kameraanwijzing * gebrekkig functionerend internet * opmerkingen die geformuleerd werden compleet genegeerd (werd er wel naar geluisterd ?) * na boeking via outspot : deel van het voorziene werd niet aangeboden, het inbegrepen 5-gangenmenu en de inbegrepen lunch voldeden niet aan de verwachtingen Ik heb de indruk dat van enige controle op het verstrekken van logies en het aanbieden van vakantieformules in Frankrijk geen sprake kan zijn, in Vlaanderen zou zulks totaal onmogelijk zijn. De zaakvoerders willen duidelijk veel te snel gaan en kunnen dit niet aan.

Bruneel Peter en Heidi Huys., Directeur, 29-08-2016

Beste Dany & Christine, reeds vorige week stuurden we u een mail na een reactie op andere site's, we hebben het vermoeden dat u de wereld rond gaat om alle site's nu te gebruiken! Op onze mail kwam geen reactie! Jammer dat u na een GRATIS upgrade met u al goedkopere outspotvouchers zo ontevreden bent! Normaal had u een budget RATAFIa kamer en kreeg u nu één van de nieuwe! Airco staat nergens vermeld in de brochure's, Internet is gratis daar het traag is, wij hebben u buren onder u gecontacteerd, de dag zelf het probleem opgelost van twee dagen niet douchen is helemaal geen sprake! Wij weten dat er nog zaken tekort zijn en werden u ook gemeld! Wat betreft programma is alles aan iedere gast gegeven ook aan jullie! En neem ons vooral niet kwalijk dat wij geen menu aankondigen, ik doe dagelijks mijn aankopen, we koken vers en ik kook volgens wat op de markt is! U hebt trouwens maar één keer blijven eten, € 60 voor een 5 gangenmenu incl. champagne en wijnen, koffie en borrel was te duur!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Greet24-08-2016

Super !

Heidi is een goede gastvrouw en je voelt je onmiddellijk welkom. Kamers zijn tiptop qua hygiëne en mooie inrichting. Peter verwent zijn gasten met een lekker, gevarieerd ontbijt en het avondeten met champagne en aangepaste wijnen is van begin tot einde een culinair hoogstandje.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Sieglinde Goudsmedt24-08-2016

Subliem!

Wat een team! Heel erg vriendelijke uitbaters!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 10W. Bres23-08-2016

Eens en ... nog heel veel keren meer!

Wat wel goed was, werkelijk alles! Het enige verbeterpuntje zou kunnen zijn dat de tijd voor het ontbijt tot iets later mag. Je voelt je hier op en top in de watten gelegd vanaf de eerste minuut dat je het terrein op stapt. Uiteraard heerlijke champagnes. Geweldig lekker eten, iedere dag weer een plaatje. Bijpassende wijnen met tekst en uitleg. Goede nachtrust door fantastische bedden goede douche en alles overal even schoon. Wij als Hollanders vonden het een geweldige ervaring om bij deze gezellige Vlamingen te gast te zijn. We zullen zeker hier terugkeren en daarom willen we wat graag deze Residence meer onder de aandacht brengen bij de Nederlanders.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Ann Vangheluwe23-08-2016

In één woord TOP

Een superverblijf met heel lekker ontbijt, avondmaal, prachtige accommodatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, topeigenaars. Gaan !

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Hotel Residence Pierre info