Bed and Breakfast Le Chalet Champenois

6 reviews over Bed and Breakfast Le Chalet Champenois in het Nederlands

mooie rustig gelegen plek

Vivian en Paul
22-3-2014

super fantastische minivakantie gehad bij Edwin en William. Ze zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam. Niets is hen teveel. Het door de gastheren zelfgemaakte avondeten was in een woord super. Het ontbijt met de zelfgemaakte producten was ook elke morgen weer genieten. De omgeving is erg mooi en rustig. De accommodatie was erg netjes en zeker schoon. Edwin was ook heel behulpzaam met het zoeken naar dagbestedingen en restaurantjes en ging zelfs mee als gids naar een champagneboerderij

Gereisd Met partner in maart 2014

gezellig, schoon em mooi

susan
20-7-2013

Hier wordt de typische franse sfeer gecombineerd met de luxe en neteid van het nieuwe. We hebben er heerlijk gegeten, er werd meegedacht over het eten van onze dochter. We hebben een ontzettend gezellige avond gehad. Door de mooie schone bedden heerlijk geslapen en s ochtends lekker gegeten. Veel wordt zelf gemaakt en dat proef je! William en edwin geniet van jullie droom en hopelijk tot ziens.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Warme ontvangst en aangenaam verblijf

Jeroen
17-4-2013

Edwin en William zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Wij (gezin met 2 kleine kinderen van 1 en 3½) verbleven in het fantastisch gerestaureerde huisje waar we twee erg mooie kamers tot onze beschikking hadden. Wij maakten gebruik van de table d'hôte optie wat zeer goed is bevallen. Met een knapperend houtvuurtje hebben we genoten van de smakelijke maaltijd die Edwin en William voor ons en de andere gasten bereid hadden. Wij zouden dit adres zondermeer aanraden als je de Champagne wilt bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Prachtige kamers, zeer aardige eigenaren

Geertje
21-1-2013

Wij hebben met 8 mensen (waaronder twee kinderen van 6 en 8) een geweldig weekend gehad in Le Chalet Champenois. Wij hadden twee kamers in het houten bijgebouw en twee kamers in het huis (waar ook een grote living/eetkamer en keuken is) gehuurd. De kamers zijn prachtig en luxueus ingericht en hebben heerlijke bedden. De eigenaren zijn enorm aardig en zorgzaam. Niets is ze teveel! Zaterdagavond heerlijk gegeten. Er was zelfs een prachtige zelfgemaakte chocoladetaart! Troyes en Provins (mooi Middeleeuws stadje) zijn half uurtje rijden. In het dorp zelf een aantal Champagnehuizen. Absolute aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Zeer gastvrij!

Jolanda
1-8-2012

Dit jaar pas van start gegaan na veel werk om alles piekfijn in orde te maken voor de gasten. En dat is gelukt, alles is tot in de puntjes geregeld. Volgeend jaar zal ook de tuin helemaal in orde zijn. Edwin en William doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. Nog weinig zo compleet ingerichte kamers gezien.

karakteristiek chalet, heerlijk eten, gastvrij

ruud
10-3-2012

We zijn een weekend te gast geweest bij Edwin en William. Een gloednieuw en stijlvol chalet. Mooie ligging met panoramisch uitzicht over de champagnestreek. Zowel de slaapkamer, kinderkamer als de grote eetkamer zijn erg sfeervol. Lunch en diner van Edwin (niet inbegrepen) kunnen we van harte aanbevelen. Evenals de dagtrip naar Provins (monumentaal stadje). 3 andere kamers waren nog in aanbouw, waardoor de tuin nog niet helemaal af was.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Chalet Champenois in Romilly-sur-Seine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Chalet Champenois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.