Hotel Novotel Suites Reims Centre

Hotel Novotel Suites Reims Centre
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Suites Reims Centre voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Novotel Suites Reims Centre in het Nederlands

Prachig. Maar toch een minpunt.

Jordy de Voogt
14-1-2014

Het is een zeer mooi hotel met prachtige kamers.

Je krijgt er extra's zoals NA Fruitsnoepjes, Thee, etc.

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Maar, je krijgt het op kartonne bordjes.

Dat is een zeer groot minpuntje.

Het heeft 4 sterren en dan kan er geen normaal bord vanaf?

Super hotel en zeer centraal.

D. Marechal
14-7-2012

Het hotel ligt inderdaad aan de achterkant van het centraal station. Via een tunnel is het centrum in 10 min te bereiken. Het hotel heeft een parkeerplaats, deze kost €10 per nacht. Naast het hotel is een grote overdekte parkeergarage, hier betaal je ook €10 per dag. Ontbijt prima. Je kunt zelfs zelf een eitje koken. Verder heerlijke koffie en verse broodjes/beleg. De kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Verder, wat wij heel ideaal vonden,was de verschuifbare "afscheiding" zodat wij nog rustig konden lezen en onze dochter van 7 heerlijk kon gaan slapen. Tevens krijg je een code bij incheck voor gratis wifi.

mooi hotel, slecht ontbijt concept

marc
28-3-2012

ruime 30m kamers, met alle comfort. helaas is het ontbijt volgens een bepaald concept. veel wegwerpmateriaal. vb: fruitsap moet in een plastieken bekertje genomen worden. broodjes op een papieren bordje. goed hotel om te overnachten, het ontbijt neem je best op een andere plaats

Zeer vriendelijk personeel

Frank
30-5-2011

Fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. Alhoewel dicht bij het station, totaal geen last er van. Ruime kamers met alle voorzieningen. Aparte badkamer en toilet. Wifi, TV-on-demand,...

Voor het eten ga je beter naar het stadscentrum. Op 10 minuten wandelen vind je echt alles.

Ik zou het hotel durven aanraden.

mooie kamers, vlakbij centrum

van marle
22-10-2010

Het hotel ligt aan de achterkant van het centraal station in een typische "achter het station straat", via een tunnel onder het station direct in het centrum. de kamers zijn echt mooi en van alle comfort voorzien. Het ontbijt is zogenaamd trendy, allemaal kleine luxe hapjes in een plastic bekertje, maar een ouderwets ontbijtbuffet heeft de voorkeur, bovendien een erg kleine lawaaiige ontbijtruimte. Gratis beveiigde parking ook en pluspunt. Reims ook zeer de moeite waard

Uitstekend.

Hennie
7-8-2010

Prima ligging tov centrum. Even onder station door en je bent er. Kamers heel schoon en uitstekend geluidsgeisoleerd zowel tov geluid binnen als buiten. Wij hadden superior suite. Met magnetron. Zelf thee kunnen zetten. Koelkastje. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Kleine parkeerplaats bij hotel maar voldoende parkeerruimte in omgeving. Ontbijt: zeer gevarieerd. Presentatie van ontbijt is vernieuwend en breed gesorteerd. Aan de buitenkant verwacht je niet dat je binnen deze kwaliteit en service krijgt.

super mooie en schone kamer!

Nathalie
27-7-2010

Wij vonden de kamer erg schoon!

Van alle luxe voorzien.

Met 10 minuutjes lopen ben je midden in het centrum.

Ontbijt hebben we niet gedaan hebben bij een boulangerie in het centrum van een heerlijk frans croisantje genoten!

Daar kan geen ontbijt tegenop!

Je kunt er ook fantastisch parkeren er kan niemand zo maar bij je auto en dat is zeer fijn als je auto nog helemaal volgepakt is...

Kortom voor een nachtje is het zeker te doen!

Luxe voor zéér betaalbare prijs!

Baileyske
28-12-2009

Zeer modern hotel, mooie afwerking van de ruime kamers. Recent hotel (februari 2009). Alle kamers zijn ruime suites; alles blinkt nog naar nieuw. Ontbijtformule is speciaal: geen plakjes ham en kaas, wel plastiek potjes met lekkere mousses, panna cotto's, stukjes kip, mini-boterhammetjes... Je moet hier wel voor zijn ,maar het past in het concept van dit moderne hotel. Gratis internet overal in het hotel! Je kan zelfs gratis films opvragen via lcd tv.

leuk maar simpel

sven Quadflieg
30-8-2009

dit hotel is blijkbaar een nieuw hotel sinds dit jaar,

dat kon je ook zien, alles was nog gloednieuw

de kamer was zeer groot, wij waren met 4, 2 volwassenen en 2 kinderen waaronder 1 van 1 jaar,

er stond een babybedje klaar op de kamer,

allemaal zeer verzorgd en proper, het leuke aan de kamer was dat je ze 's avonds in 2 kon delen, er waren 4 delen die je kon uitschuiven zondanig je toch apart ligt van je kinderen.

het was slechts 10 min wandelen van de stad,

groot min punt, het ontbijt was slecht, zeeer weining keuze, zelfs geen plakje kaas,

en er was 's avonds niets te zien, de bar was echt niet gezellig.

groot pluspunt is de gratis beveiligde parking, je kon er zelf niet op of af zonder te bellen. wel spijtig dat er niet veel plaatsen waren.

dit hotel is zeker de moeite waard als je 's avonds niet gezellig wil bij praten in de bar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Suites Reims Centre in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Suites Reims Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.