Hotel New Hotel Europe

8,3

4 reviews over Hotel New Hotel Europe in het Nederlands

De ligging van het hotel in Reims is uitmuntend. Pal in het centrum, vlakbij het uitgangscentrum. wij hadden een kamer aan de achterkant.

We hadden wel wat last van een afzuiging die ongeveer de gehele nacht staan blazen heeft op het gelijkvloers. De tweede nacht niet meer.

De kamer zelf was in orde; aparte wc aan de kleine kant, groot bed, vernieuwde badkamer, echter zonder stopcontact. De parking was een groot gemak, echter de plaatsen zijn beperkt.

Op tijd reserveren kan noodzakelijk zijn.

Het ontbijt was oké: er is voldoende variatie, maar alle dranken komen uit de automaat, en zo smaakt het dan ook.

Wat we wel misten was een bar in het restaurant. Misschien werd dit niet gedaan omwille van de ruime uitgangsmogelijkheden in de buurt.

Als je voor een vraag een onbevredigend antwoord krijgt, dan loont het om het aan een andere medewerker te vragen.

Gereisd met partner in oktober 2013
2007

Een hotel dat zeker aan te raden is

Bart
11-4-2007

Een hotel dat zeker aan te raden is.

Eten in Au congres zeer lekker, personeel mag daar wel vriendelijker

Gereisd anders in april 2007
2006

Wij verbleven hier voor een arrangement "Champagne in via

Tony en Linda uit De Haan, België.
22-4-2006

Wij verbleven hier voor een arrangement "Champagne in Champagne" via Jetair...Het aantal "gangen" op de restaurant-voucher was niet in overeenstemming met de brochure-omschrijving (per diner telkens 1 gang te weinig). Géén verhaal mogelijk bij hotelier of verantwoordelijke van restaurant "Au Congrès". Maaltijden overigens uitstekend maar dranken erg duur (pils 4,25 Euro, cola 3,10 Euro,...). Ontbijtbuffet in hotel uitstekend. Vriendelijk personeel aan de receptie. Enkel "rookvrije" kamers op 5de verdieping. Uitstekende ligging nabij kathedraal en winkelstraat.

Gereisd anders in april 2006

2004

We hebben daar verleden jaar een weekend arrangement gehad en waren erg tevreden.Het hotel ligt in het centrum van Reims, vlakbij de voornaamste bezienswaardigheden. Het avondmaal werd geserveerd in een restaurant in de buurt en was erg lekker. Zeker een aanrader.

Gereisd anders in juli 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Hotel Europe in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Hotel Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.