Hotel Mercure Reims Parc des Expositions

Hotel Mercure Reims Parc des Expositions

6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Reims Parc des Expositions voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Mercure Reims Parc des Expositions in het Nederlands

Een goed hotel met prima service

Joop
24-4-2013

Er een nacht overnacht met 150 leden en partners van het Ritmeester - Veenzangers Mannenkoor. Super service voor zo'n grote groep!

Gereisd met vrienden in april 2013

Ok voor 1 nacht

nina
8-10-2011

1 nachtje hier gelogeerd met een bon "honden welkom". Ligt buiten Reims en dat vond ik goed, geen drukte en rustige nacht gehad. Kamer wel klein, zeker omdat we nog een hond mee hadden. Het ontbijt was wel top. Zeer veel keuze, ook biologische dingen. Peroneel vriendelijk. Voor 1 nacht ok, maar toen ik de prijs buiten zag hangen: toch wat duur voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in september 2011

alleen om te slapen

Natacha
3-9-2011

het hotel ligt een beetje op een verloren plaats. gegeten hebben we er niet sprak on niet echt aan, klein buitenzwembad was op de 2de dag gesloten. wel een goede opmerking voor de bedden, die in onze kamer waren dik ok. een echt doorrij hotel.

Gereisd met partner in Sun Aug 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Kathy
10-8-2011

Goed hotel, maar wel te ver om te voet nr stad te gaan. Lekker ontbijt. Handdoeken hadden rare geur. Privé-parking.

Gereisd met partner in Thu Aug 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een doorgangshotel van matige kwaliteit

Bart Kroeze
13-9-2010

Na inchecken bleken we voor kamer te staan samen met andere gasten. Bij receptie was een foutje gemaakt zodat er dus twee stellen voor dezelfde kamer stonden. Hotel beschikt over één zeer klein liftje. Twee personen met koffer konden er eigenlijk niet in. Dat is 's morgens bij vertrek erg lastig en levert ook oponthoud. Problemen bij het inchecken (meer mensen voor de zelfde kamer). De kamer op zich was redelijk in orde. Badkamer was redelijk, maar het bad erg klein. Restaurant mag ik zonder meer matig noemen. Er bleek die avond sprake te zijn van een buffet. Het voorgerechtenbuffet was wel in orde, maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht (slechte kwaliteit vlees en vis, slappe in olie verdronken patat etc. etc. De bediening was matig en onvriendelijk. Ontbijt redelijk. Er kwam die avond nog een buslading jongelui. Die hebben tot in de nacht gezorgd voor een fors geluidsoverlast. De prijs-prestatieverhouding deugt niet.

Gereisd met partner in augustus 2010

simpel

dewitte
26-7-2010

wij vonden het personeel niet vriendelijk!eens je ingeboekt bent,hadden wij de indruk dat ze je niet meer zien staan! als wij s'avonds op terras zaten om iets te drinken na een dagje reims,zagen de obers ons duidelijk zitten ,maar deden of hun neus bloede!ze waren meer gewillig om mensen te bedienen die champagne flessen bestelden! het ontbijt was gewoon!niet wauw! kamers inderdaad proper maar verouderd! de enigen die wel vriendelijk waren was het onderhoudspersoneel!mag ook wel eens gezegd worden!

Gereisd met partner in juli 2010

Best oké

Miya & Derek
18-7-2010

We verbleven hier een weekendje. Pluspunten zijn de service, de rustige ligging, voldoende parkeerplaats. Negatieve punten zijn de verouderde en afgeleefde kamers met dunne muren (en dat hebben we geweten!). De kamers zijn wel ruim en alles is voorzien met degelijke bedden maar je merkt dat het een bussinesshotel is dat betere tijden heeft gekend.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

degelijk hotel voor onderweg

Sandy
21-7-2009

Wij logeerden in dit hotel met een Bon. Goed hotel: propere kamers, vriendelijk personeel, redelijk ontbijt maar mindere ligging (op een industrieterrein). In oktober logeerden we in een ander hotel in Reims centrum: een uitgebreider ontbijt maar vooral als voordeel dat het op wandelafstand van het centrum ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2008

Oké maar meer niet.

dav en mie
21-10-2008

Dit hotel ligt buiten het centrum, rustig met voldoende parkeerplaats. Onthaal was vriendelijk maar het leek met een zekere routine te gaan. Kamers in orde met minibar, wifi, bureau, tv en badkamer met bad en douche ineen. Verouderde infrastructuur! Douchekop werkte niet prima en hing los, muren en tapijt sterk vervuild, meubilair en bed nog in orde maar afgeleefd. Wel mooi zicht op parkje achteraan. Pluspunt, keuze om te ontbijten in de zaal of op bed zonder meerkost. Ontbijt oké om dag te starten maar niet geweldig. Het was een prima verblijf maar we gaan er niet meer heen tenzij de rest is volgeboekt. We hebben betere hotels gehad voor minder geld.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een beetje verouderd hotel maar ze waren aan het opknappen. ligging buiten het centrum --> dus altijd met de auto naar het centrum, welk direct bij grote wegen om de streek te verkennen. kamers --> ordelijk, proper en alles wat je nodig hebt is aanwezig ontbijt --> lekker maar beperkt diner --> lekker maar eveneens beperkte keuze vriendelijkheid van het personeel --> +++

Gereisd met partner in februari 2008

• Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Reims Parc des Expositions in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Reims Parc des Expositions zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.