7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Reims Centre voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ibis Styles Reims Centre in het Nederlands

Mercure Reims Cathédrale

Claude
21-10-2012

Uitstekend gelegen vlakbij het centrum. Kleine maar functionele kamers. Ontbijt is voor Frankrijk uitstekend. Restaurant middelmatig. Parking in het hotel is praktisch

Gereisd met vrienden in januari 2011

Zeer goed hotel

Jan
20-9-2011

Het hotel is echt een aanrader als je Reims wil bezoeken.

Op loopafstand van het centrum en dicht bij het voetbalstadion.

Parking in de garage kost inmiddels 12 euro per nacht maar lijkt mij toch een veiligere keuze dan de goedkopere parking in de buurt. Zouden zeker terug dit hotel boeken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en prima matrassen op de bedden.

Gereisd met vrienden in september 2011

Zeer goed hotel

Ellen
19-4-2010

Ik heb al 4 keer in dit hotel verbleven en ik vond de verblijven alle 4 even goed. Het hotel ligt vlak naast de autosnelweg. Dit betekent dat je er vlug bent. Je hoeft niet onnodig op zoek te gaan naar het hotel. Het hotel ligt op 8min van de Cathedraal. Je hoeft de maar de straat uit te lopen en de hoek om te gaan. Daar zie je dan de immense Cathedraal. De kamers zijn netjes. Het ontbijt is er zeer uitgebreid en lekker! Het is ook positief dat je er een ondergrondse parkeergarage hebt aan 11€/24u. Vanuit dit hotel kan je ook perfect de champagnestreek bezoeken. Een echte aanrader is Joël Coche. Hij is een lokale wijnboer in Dormans met de beste champagne uit de streek én betaalbaar!

Wij komen volgend jaar zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Net (gemoderniseerd) hotel, goede ligging

Joyce en Quintin
3-8-2009

Ons 'rondje frankrijk' sloten we af in het Mercurehotel in Reims. Een modern hotel waar je van de grote weg zo op af rijdt. Ook zit je met 10 minuten lopen zo in het centrum van Reims.

De kamer was ruim en de badkamer netjes. Ook al sliepen we aan de kant van de doorgaande weg, we hebben er geen last van gehad door de geluidsdichte ramen.

Het ontbijt was heerlijk, ruime keus en netjes verzorgd door de dames die daar dagelijks rondliepen. We hebben geen gebruik gemaakt van een diner.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Je kon de auto daar in de garage parkeren, al was er een parkeerplaats 100 meter verderop voor 2 euro per dag (ipv 11).

Een goed (gemoderniseerd) hotel die voor ons gedurende een paar dagen een prima uitvalsbasis was.

Gereisd met partner in juli 2009

leuk hotel, aan rand centrum Reims

basvanhoutum
14-6-2009

Centraal gelegen hotel. Goed ontbijt maar restaurant (kwaliteit/prijs was niet goed) viel wat tegen.

Gereisd met partner in april 2009
2008

wat een topper

dukke korver
23-11-2008

heerlijk hotel eten is heerlijk aardig peroneel auto in een prima garage heerlijke bedden

Gereisd familie in november 2008

Hotel met goede ligging tov centrum

Mia en Pierre
11-4-2008

Hotel met goede ligging tov centrum. Goed verzorg hotel met eerder kleine kamers. Service en restaurant OK. De toegang tot de verdiepingen loopt niet zo vlot, wie de trap wil nemen dient flink te zoeken

Gereisd met vrienden in april 2008
2007

Op 10 a 15min loopafstand van de kathedraal. Hotel is aan een opfrisbeurt toe, vooral restaurant en badkamers. We verbleven er voor 92 euro/nacht ontbijt inclusief. Alles in acht genomen een keurig hotel.

Gereisd met partner in juli 2007
2006

Prima hotel om Reims te bezoeken

werner
3-9-2006

Prima hotel om Reims te bezoeken. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum van Reims. Avondmaal en ontbijt waren goed. Kamers zijn ruim genoeg voor 2 personen. Badkamer was wat verouderd.Van de drukke wegen rond het hotel heb je geen last. Is zeer goed gelegen om de streek te verkennen.

Gereisd anders in september 2006

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Reims Centre in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Reims Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.