Hotel Ibis Reims Centre

7.4Goed

Frankrijk, Champagne Ardenne, Reims (Marne)

Op vakantie geweest naar Ibis Reims Centre?

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Reims Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Reims Centre

• 7c.hendrikx07-09-2017

gunstige ligging - naast station.

Kamers zijn klein maar compleet (naar Ibis-norm). Goed geisoleerd. Centrum is 5 min. lopen. Parkeren op terrein van spoorwegen; Ibis verstrekt uitrijkaart. Prijsverschil tussen weekend en week is bij Ibis vaak groot !

Alleen gereisd in september 2017

• 8Kristof12-12-2011

Ideaal voor weekendje Reims

Het hotel is ideaal gelegen op 10 minuutjes wandelen van de belangrijke bezienswaardigheden in Reims. De kamers en badkamer zijn erg klein maar zeer proper. Heb trouwens wel goed geslapen in het bed. Ontbijt was in orde, geen overdreven keuze maar toch voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vlak naast het hotel heb je een betalende parking van het station maar je kan je kaartje laten valideren in het hotel waardoor de prijs erg laag blijft.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 8Dirk Maes11-10-2011

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Hotel erg goed gelegen, gerenoveerde kamers met goed bed....Rustig 's nachts. Uitgebreid en vers ontbijt. Vriendelijke receptie en erg goede prijs voor parking (slechts 6.5 Euro voor 24h). Kortom ideale prijs-kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug !

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 7Astrid16-05-2011

Redelijk hotel, gemiddeld.

De kamers zijn niet groot, wel schoon. Badkamer is klein. Goede bereikbaarheid. Ontbijt is goed, maar eenvoudig. Weinig keus in het buffet. Service is gemiddeld. Als je ernaar vraagt, kun je wel dingen bereiken, maar van henzelf komt weinig. Toen wij er waren, waren er allerlei stakingen, waardoor we ineens niet meer konden tanken. We vroegen om informatie en adressen van tankstations, maar die informatie was erg karig. Wel mochten we later uitchecken toen dat nodig bleek.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 7Rob02-11-2010

Gewoon Ibis!

Tijdens een champagne weekeind met een grote groep (50 personen) in dit hotel overnacht. Liggen is zeer centraal, direct naast station en aan begin centrum. Receptie en bar personeel erg aardig ondanks grote groep. Prijs is in verhouding met kwaliteit netjes. Ontbijt was zeer uitgebreid voor franse begrippen. Diverse brood soorten,cake,(choco)croissants, 2 soorten beleg en diverse zoet broodbeleg. Vers fruit en sapjes en lekker koffie uit een machine. Kamers zijn erg klein en gehorig, vooral aan stations kant. Badkamer klein maar erg schoon. Wel nieuwe LCD tv en heerlijke bedden met goed beddengoed. Voor een tripje als deze als je alleen maar een slaapplek nodig hebt is het meer dan goed, ook gezien de prijs.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Hotel Ibis Reims Centre info