Hotel Grand Hotel du Nord

Hotel Grand Hotel du Nord
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel du Nord voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Grand Hotel du Nord in het Nederlands

Goed hotel!

Nathalie
15-11-2016

Service in receptie is erg vriendelijk, we werden goed ontvangen.

Tijdens ontbijt erg vriendelijk geholpen, er werd zelfs aangegeven welk eten halal is etc.

Kamers erg goed: schoon, ruim! Al vond ik het net wat aan de dure kant, maar locatie was daarentegen ook perfect. Bijna tegenover centraal station, waar je met de trein zo opluchthaven bent.

Ook dichtbij tivoli en andere bezienswaardigheden.

Kortom, goede service, goede locatie, goede kamer. Alles wat we nodig hadden voor ons tripje Kopenhagen.

Deze hotel ligt midden in een bruisende plaats met veel restaurants en bars dus heel gezellig om uit te gaan. Mijn kamer was vrij klein maar prima voor een stel en helemaal nieuw met een super badkamer. De rest van de hotel moet nog in sommige plekken gerenoveerd worden maar heeft een veel "charme". Prima ontbijt, goed locatie om de Champagne kelders te bezoeken.

niet meer van deze tijd !!

luc schittecatte
30-5-2010

Omgeving en ligging is schitterend, maar daarmee is alles gezegd was positief is. Het hotel zelf is hopeloos verouderd. Gaten in het hout van de vensters (rot), schimmel in de badkamer. Je voelt zo de veren van de matras. Totaal geen geluidsisolatie. Je hoort steeds wel iets. Doorslapen is echt onmogelijk. Ontbijt op de gang. Als het een beetje druk is moet je de koffie uit een kommetje, bestemd voor de cornflakes, drinken ipv uit een kop. De afwas van het ontbijt staat op de trap, enz... En tot overmaat van ramp hadden we half pension met avondeten in het nabijgelegen resto 'Au progres'. Rotte sla, aangebrand vlees, kortom varkenseten. Maar de ligging en de omgeving maken veel goed. Eten in het naastgelegen "3 brasseurs" is een echte aanrader.

We gaan zeker nog terug, maar tegen dan is 'Grand' hotel du nord al met de grond gelijk gemaakt!

2008

ligging aan Place d'Erlon

Geert de Vries
23-3-2008

ligging aan Place d'Erlon..het borrel/eet-plein van Reims. Zeer basic kamers met de nodige geluidsoverlast van buiten (logisch midden in het centrum..vraag om stille kamer)Openbare parkeergarage (parking place d'Erlon) ligt voor het hotel..perfect dus..Hotel via Pharos Reizen geboekt (3 nachten € 155,- incl. ontbijt !!!)..uitstekend reisbureau ! Reims is een prachtige stad...het centrum is verkeersvrij met talloze bezienswaardigheden. Tips : 1> Champagnehuis MUMM 2> champagnehuis Pommery 3> Champagnehuis Moët et Chandon (in Epernay 25 km van Reims maar met de mooiste kelders)"Café du Palais" serveert perfecte halve flesjes Champagne van haar huismerk (tegenover de rechtbank) Restaurant FLO is kwalitatief goed maar prijzig. Tip : Italiaans restaurant "La Tratoria"..in de buurt van de "Notre Dame". Al met al een heerlijke bestemming voor een "mini-break".

2007

Hotel ligt aan druk plein

j. Hinten
17-12-2007

Hotel ligt aan druk plein. Dit vonden wij prima, maar kan me voorstellen dat het 's zomers erg druk en lawaaierig kan zijn. Alles makkelijk te belopen. Veel leuke cafe's en restaurants vlak bij.Ontbijt is prima. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel du Nord in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel du Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.