Hotel Grand Hotel Continental

Hotel Grand Hotel Continental
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Continental voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Grand Hotel Continental in het Nederlands

Mooi hotel

joke
10-7-2013

Het is een mooi stadhotel, alleen wat veroudert allemaal. We zijn goed verzorgd geweest. Het ontbijt was niet geweldig maar we hadden alles wat er moest zijn.

Wat een verschrikkelijk verouderd hotel! In de lobby ziet het er allemaal wel ok uit, de kamers op het 1e gezicht ook, totdat je gaat slapen....De kamers zijn heel erg gehorig, je hoort alles wat je buurman doet! De vloeren/plafonds zijn van rot hout. In de badkamer loopt de afvoer van de bovenburen; als ze douchen of naar de wc gaan hoor je dit water doorspoelen alsof je een overstroming in je kamer krijgt en dit is ECHT niet overdreven! Wij betaalden 300 euro per nacht voor een superior room, ronduit belachelijk want wij hebben door alle overlast van de gehorigheid van de gang en kamers niet kunnen slapen. Verscheidene keren klacht ingediend bij de receptie, maar die doen of hun neus bloedt. Het ontbijt is karig voor 14 euro, voor dat geld kun je heel goed in de winkelstraat ontbijten met gebakken ei en al. Het restaurant El Conti is wel aan te bevelen. WEL DINEREN, NIET SLAPEN!

NOGAL TEGENGEVALLEN

klaps miek
11-6-2012

Van de onderliggende parking naar hotel is goed te doen en je krijgt ook een speciaal tarief van hotel, kamer muf en klein ,op 1ste verdiep aan voorkant van de allee (was nochtans een superieure kamer met vivabox) en tegen de avond heel luiddruchtig (er was een jeugdcafe naast en bijna onder onze kamer) tot 1u veel lawaai gehoord. Om 7u was het net of iedereen bij ons in de douche stond of op ons toilet ging (alle leidingen gingen door onze kamer).

In het restaurant wel goed gegeten maar vrij duur. Ontbijt is redelijk maar mag ook wel voor 14euro. Wel niet ver van alle bezienswaardigheden gelegen.

sterk verouderd

Marc
25-10-2010

Wij waren met een groep in Reims en hebben verschillende kamers gezien. De ene kamer was nog meer verouderd en kleiner dan de andere.De enige ruimte die wel iets heeft is het salon. Het ontbijt vonden wij wel OK maar toch zou ik dit hotel niet aan mijn vrienden aanbevelen.

Goed hotel met uitstekende ligging

Jessie27
27-9-2010

Wij verbleven hier met de champagne weekend bon van Vivabox.

Wij hadden een superior kamer. Wel vrij klein, maar dit is bijna overal in Frankrijk zo. Maar volledig vernieuwd! Airco en verwarming op de kamer. Lcd tv. Goed bed, alleen inderdaad wat ouderwets met een laken en deken opgemaakt. Mooie badkamer met douche en verwarming in de badkamer. Helaas veel lawaai van buiten. Ik denk dat dit vooral te wijten was aan onze kamer op de eerste verdieping. Want het dubbelglas en rolluik hield al veel lawaai tegen. Ontbijt was goed, niet enorm veel keuze, maar wat er was, was lekker. Voor ons een aanrader. Wij komen nog eens terug, maar wel als de werken aan het nieuwe tramnetwerk gedaan zijn. (april 2011)

Prijs/kwaiteit is niet goed.

suzanne
15-7-2010

Zeer vriendelijk onthaal, behulpzaam en fijn personeel. Donkere kamer met vuil tapijt op de grond. Dekens op het bed, die hun beste tijd hebben gehad ! Badkamer was in orde en proper, maar geen mengkraan in de douche.Ontbijt was zeer pover. Hotel heeft een grondige renovatie nodig. Prijs/kwaliteit was absoluut niet ok.

Super ligging.

Hans Drost
1-7-2009

Een statig hotel aan het begin van de promenade van Reims. De ligging is echt perfect. In een paar stappen zit je op een terrasje aan de promenade, zit je in het park of sta je in het station.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Onze kamer was redelijk groot. Helaas zaten we in kamer 271 aan de achterzijde. Daar was het (met de ramen open) nogal luidruchtig. Dit komt door de schuin erondergelegen keuken, waar de hele avond bedrijvigheid heerst. Ook maken de afzuigers (of was het de airco?) herrie.

Parkeren is super. Een enorme grote parkeergarage ligt onder het hotel. Als je de auto in de juiste hoek zit dan kom je bij de voordeur van het hotel boven. Bij de balie van het hotel zijn uitrijkaarten te koop voor 8 Euro.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Continental in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.