Hotel Grand de L Univers

Kleine hotelsWeer vandaag14°2°
Hotel Grand de L Univers
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Grand de L Univers voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Grand de L Univers in het Nederlands

fantastisch

MVA
6-9-2016

Zeer vriendelijk personeel, ruime en nette bad - en slaapkamer. Zeer goed en breed bed; Hadden half pension geboekt en kregen een driegangenmenu met een glas wijn en een karaf water, na de maaltijd een koffie. Goede ligging om centrum binnen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

Typisch Frans maar kan wel beter

Ben Vos
1-8-2010

Toen wij in Reims aankwamen was alles vol behalve Hotel Grand de L Univers. Het hotel ligt om de hoek van het bruisende uitgaansleven, maar los van de drukken weg die onderlangsloopt heb je weinig last dit alles. Het hotel op zich kan wel een opknap beurtje gebruiken, met name de kamers. Verder Prima geslapen ondanks de wat oudere bedden. De badkamer geeft je vanuit de douch wel een mooi uitzicht over der stad ;-) Kortom het beter voor de vrij prijzige kamers, maar over het gemiddelde van de hotels is dit een goed hotel. Eten hebben we ons niet aan gewaagd, dit kan je veel beter om de hoek in hartje centrum doen. Dit staat vol met zeer goede restaurants en bakkerijen die ontbijt en avondmaal serveren met natuurlijk een heerlijk glas champagne.

Gereisd met partner in september 2008

Viel goed mee

Sandra
17-4-2009

De kamer was eerder klein, evenals de badkamer. In de kamer lag vasttapijt en dat vind ik een minpunt. Het ontbijt was uitgebreid, het avondeten was typisch Frans. Het hotel ligt aan een drukke straat alhoewel we hier eigenlijk niet veel hinder van ondervonden hebben. Op 5 min. wandelafstand bevinden zich winkelstraten en terrasjes. Enkele Champagnehuizen (Mumm, Pommery, Veuve Clicquot,...) bevinden zich op wandelafstand (ong. max. 35 min.).

Prijs/kwaliteit een goed hotel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

2006

Nabij het centrum gelegen, op wandelafstand van de basiliek. Ondanks het een champagnestreek is zijn het in de bar stevige prijzen. Diner is verzorgd en lekker maar de gangen komen vlug na elkaar. Algemene beoordeling: goed hotel voor een stadsbezoek aan Reims en zijn omgeving.

Gereisd met vrienden in oktober 2006

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand de L Univers in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand de L Univers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.