Hotel De La Cathedrale

• Activiteiten6,0

We hebben een aantal aanbieders voor De La Cathedrale voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel De La Cathedrale in het Nederlands

11-11-2016

Goed gelegen in het centrum van Reims, verouderde, kleine kamers. Dringend badkamers opfrissen. OK voor 1 nacht.

Gereisd anders in januari 2016

Mooiste Plek in Reims!

Pauli
      15-12-2010

Hotel de la Cathedrale in Reims is een statig wit gebouw op de hoek van de straat, met om de hoek de grote Cathedraal de Notre Dame de Reims.

Het hotel is gelegen in een typisch Frans gebouw, Het is een oud gebouw, maar van binnen zijn alle moderne gemakken aangebracht. Wij hadden een 3persoonskamer, omdat onze hond ook mee ging. Op deze kamer waren 2 2persoonsbedden. De kamer op zich is aan de kleine kant, maar met een grote badkamer, die helemaal nieuw is. Ligbad er in, wastafels en toilet en heerlijk ruim allemaal. Op de kamer is ene flatscreen tv aanwezig. Alles is netjes verzorgd. Het trappenhuis kraakt zachtjes, maar met charme. Het ontbijt wordt geserveerd in een kleine ontijtkamer, maar...met veel plezier voor je gemaakt. Heerljke brodjes, croissants en beleg (geen eitje), koffie, thee wat je wilt. De eigenaresse is vriendelijk, maar spreekt alleen Frans. Zeer charmant hotel met moderne gemakken op een giga geweldige locatie. De Kathedraal Notre Dame letterlijk om de hoek!

Gereisd met partner in oktober 2010

Absoluut geen aanrader

rosita-s
      4-8-2010

1 nacht verbleven in dit hotel, het hotel zit naast de Cathedrale; een toplokatie. Vieze kamer en hard bed. We hebben met onze kleren aan geslapen omdat het beddengoed niet schoon was. TV heeft 11 kanalen (frans en duits). Steile trap zonder lift tot wel 4 verdiepingen hoog. Piepkleine badkamer. Ontbijt hebben we overgeslagen, we wilde zo snel mogelijk weg. Er zit een bakkertje aan de overkant, die ook koffie heeft. 1 minuut loopafstand van het levendige grote centrum, die heeft ook genoeg terrasjes om een ontbijtje te nuttigen. Parkeren (tegen betaling) naast het hotel. De champagenhuizen zitten allen op 10 minuten met de auto vanaf het centrum. VVV naast de Cathedrale. Het beste kan je van te voren via internet reserveren, stuur een mailtje naar het champagnehuis bv pommery: domaine@vrankenpommery.fr

Champagne kopen? - de goedkoopste is degene op het plein van de Cathedrale. Check goed te prijzen in diverse winkels, veel verschil! Reims is leuke stad maar boek een ander hotel!

Gereisd met partner in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor De La Cathedrale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Cathedrale in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Cathedrale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.