Hotel Crystal

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crystal in het Nederlands

Leuk adres

Eileen
30-8-2010

Hotel ligt midden in het centrum. Vanaf het hotel loop je zo de boulevard op en kun je bij een van de verschillende restaurants lekker eten of gewoon lekker en gezellig ergens iets drinken. Tevens is Reims een uitstekende stad om heerlijk te winkelen. Parkeren kan onder de boulevard en je loopt zo naar het hotel, uitstappen voor de deur. Het is een oud hotel en dat ik ook te zien aan de kamers, verwacht dan ook geen design. Ontbijt is voor Franse begrippen goed. Service uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Top locatie, dit jaar weer!

Femke
17-2-2009

Vorig jaar op terugreis 2 nachtjes hier geslapen. Ligging top, aanrijden is eenvoudig, parkeergarage voor de deur. Veel leuke eet gelegenheden. Met z'n 4en op de kamer geslapen. Mooie binnentuin met veel bloemen. In Reims en omgeving is ook veel te doen. Dit jaar gaan we weer. Nu komen onze ouders vanuit NL daar naar toe gereden om nog 2 gezellige dagen in Reims door te brengen. Lekker oesters & Champagne. En daarna gaan zij daar in de buurt golfen. Kortom: TOP!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.