Hotel CIS de Champagne

Hotel CIS de Champagne
8,8

4 reviews over Hotel CIS de Champagne in het Nederlands

Prima verblijf op doorreis.

CFJ de Jong,
5-9-2018

Positief: afstand naar centrum; netheid; vriendelijkheid personeel; faciliteiten (restaurant,wasserij,etc.)

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Aanrader

Heidy
5-11-2016

Prima hostel. Goedkoop, dicht bij het centrum en met vriendelijk personeel. Kleine kamer, maar met z'n tweeën paste het prima en alleen voor het slapen was de kamer nodig voor ons

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Frank
21-6-2016

Eigenlijk is alles basic in dit hotel. Het pand is wat oud. De ligging is echter zeer goed, vlakbij de binnenstad van Reims en de prijs is ook uitstekend. Wij betaalden 30 euro voor 1 nacht voor 2 personen incl. ontbijt. Daarom is de prijs kwaliteitverhouding zeer goed.

Gereisd anders in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor CIS de Champagne voor je op een rij gezet:

Goede locatie voor bezichtiging Reims.

Alexander
17-5-2016

Prima op doortocht. Slapen en wegwezen. Prima bed en ontbijt. Op 10 min van kathedraal.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor CIS de Champagne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel CIS de Champagne in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel CIS de Champagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.