7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Reims Ouest Tinqueux voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Campanile Reims Ouest Tinqueux in het Nederlands

sfeerloos motel

Petra Talens
22-6-2011

geen hotel maar motel. Schone kamer en badkamer. Restaurant met dagmmenu was lekker. Ontbijt als extra, voldoende maar zeer ongezellig. Voor een nacht goed.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Reims Ouest Tinqueux in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Reims Ouest Tinqueux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.