7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Reims Centre Cathédrale voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Campanile Reims Centre Cathédrale in het Nederlands

Slecht, dit nooit meer!

activa_000
21-12-2016

Kamers te klein, stoffig, verwarming werkte niet, dan maar gewerkt met een bijkomende kacheltje. Bedden te laag, matrassen oud en versleten, geen koelkast, wc-bril zat los, wc te klein, de lavabo hield geen water op. Dit is een slecht hotel, 's avonds werd ons niet uitgelegd welke formule we hadden 2 of 3-gangen-formule. Lang wachten op drank, steak te hard gebakken, had een slechte smaak, zoals een grill die nooit wordt afgeschrobd. 's morgens was er geen kaas en stipt om 9u30 werd alles afgeruimd. Ik heb bijna of geen pluspunten. Hier kan en kon ik niet langer dan 1 nacht slapen, dit met veel tegenzin.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Hartje stad, toch heerlijk rustig

Johan
22-5-2014

Vlakbij de prachtige kathedraal neergestreken. Een prima hotel, met een uitstekend ontbijtbuffet (wat op was werd onmiddellijk weer aangevuld), zodat we uitgerust en goed gevoed op excursie konden.

Gereisd met vrienden in april 2014

prijs kwaliteit beste hotel in Reims

Kris
19-11-2013

Mooie kamers, verzorgd en ruim ontbijt. Vriendelijk personeel, avondeten via half pension arrangement geboekt, prijs kwaliteit heel goed.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Prima accomodatie

Arianne
2-6-2013

Nette kamer, ruim, goed bed, ook badkamer/toilet keurig. Alles schoon, personeel vriendelijk, geeft direct advies waar je in Reims allemaal heen kunt en waar je goede restaurants vind. Niets te klagen, een mooie accommodatie! Ook qua ligging een prima hotel.

Gereisd met partner in mei 2013

Mooie gerenoveerde kamers. Buitenkant van het hotel was men nog aan het vernieuwen. Op wandelafstand van centrum Reims.

Gereisd met partner in augustus 2012

Heel leuk hotel.

Ad
20-9-2012

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd. Geen probleem omdat alle mensen om ca. 17.00 stoppen met de werkzaamheden. Wij hadden en net gerenoveerde kamer. Alle nieuw dus. De kamer is niet groot maar alles is aanwezig en het was heel goed schoon. Ideaal hotel om Reims te ontdekken. Het ontbijt is meer dan goed, zeker voor Franse begrippen.

Gereisd met partner in september 2012

ontbijt is op zich prima en bijna alles is aanwezig alleen het avond eten is op dezelfde manier als buffet en dan is de keuze zeer matig wel erg lekkere carpachio

Gereisd met partner in september 2012

Goed voor 1 of 2 overnachtingen

Marie-Jeanne
21-5-2012

Dit hotel heeft alles wat het moet hebben, goed bed en goed ontbijt (10 euro). De kamer is wel aan de kleine kant, heeft badkamer met inloopdouche en wastafel en wc, alles op beperkte plaats, dit is geen hotel om er vakantie te houden, goed voor een paar overnachtingen hotel ligt in industriezone en heeft ruime parking. Geen restaurant, maar in Reims vind je meer dan genoeg eetgelegenheid en ontspanning

Gereisd met vrienden in mei 2012

Leuk en gezellig hotel

Van Sinay (Belgie)
26-1-2011

Zeer goed gelegen, mooi verzorgde kamers met prima bedden, propere badkamer en afzonderlijk toilet.

Personeel supervriendelijk en behulpzaam. 3 daags champagneweekend geboekt met lekker 4 en 5 gangen menu.

Juiste ondergrondse parking is wat krap.. voor de rest een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2011

Verhouding prijs/kwaliteit erg goed

Frans Dedrie (België)
21-11-2010

Dit mooie driesterren hotel is gunstig gelegen (op 10 min. wandelafstad van kathedraal en centrum). Ruime kamers (wij logeerden op de eerste verdieping) met alle moderne voorzieningen: afgescheiden W.C en badkamer, airco, mini-bar, extra groot tv-scherm(plat), kingsize bed, gratis Wifi. De ondergrondse parking (10 euro/dag) geeft directe toegang tot de verdiepingen. Hotel hanteert soms dumpingprijzen via het internet (wij betaalden 50 euro, zonder ontbijt). Ontbijtbuffet is erg gewoon en in verhouding duur (12 euro). Het restaurant is behoorlijk maar nogal prijzig (gesloten op zondagavond). Groot negatief punt: slechte geluidsisolatie!

Vraag daarom een kamer op de bovenste verdieping die NIET uitgeeft op het kanaal en de autoroute. Tenzij u erg gemakkelijk en vlot inslaapt natuurlijk)

Gereisd met partner in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Reims Centre Cathédrale in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Reims Centre Cathédrale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.