8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western De la Paix voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Best Western De la Paix in het Nederlands

BRUISEND

MARCELL EN ERIK
3-1-2013

Hotel Best Western De la Paix in Reims (Marne) is best wel gezellig. Het ligt in het midden van het Centrum. Wij hadden een prachtig gerenoveerde kamer (zie foto's in bijlage). Grote Champagnehuizen zijn gemakkelijk bereikbaar.

Gereisd met partner in november 2012

Ideaal gelegen in centrum

Johan
31-8-2012

In volle centrum waarvan kamers met uitzicht op de boulevard met vele restaurants de ingang van het hotel is een de zijstraat ervan met private parking onder het hotel. Ondanks de drukte van de vele restaurants geen hinder van lawaai !

Gereisd met partner in augustus 2012

chr
27-6-2012

Mooi hotel, vriendelijk personeel, net naast de grote shoppingstraat en toch rustig. Mooie kamers, proper en modern, minpuntje overal tapijten. Ontbijt naar Franse normen goed.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideaal voor kort bezoek

Caro
31-1-2012

Perfect hotel voor bezoek aan Reims en natuurlijk de Champagnehuizen.

Gereisd met partner in september 2011

Een prachtig hotel gelegen in het centrum van Reims, pal in de omgeving van de bezienswaardigheden. Echt niets op aan te merken, mooi verzorgde kamers, ontbijt dik inorde, personeel vriendelijk. En genoten van de champagne!!!!! Schol

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Goed gelegen comfortabel hotel.

Alfons
23-2-2011

Zeer goed gelegen in het centrum van Reims. Bewaakte parkeergarage tegen normaal tarief. Ontbijt is goed. Traditionele kamer voldoet aan de verwachtingen, voor iets meer luxe neem een privilege. Leuke bar/restaurant. Rustig hotel, zeker gezien de grootte. Perfecte uitvalsbasis voor Reims en omgeving te ontdekken.

Gereisd met vrienden in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel. Mooie en goed onderhouden kamers die niet gehorig zijn, mooie badkamer met inloopdouche. uitgebreid ontbijt, ontbijtzaal is wel wat gehorig, het lawaai draagt ver uit van bestek, huilende kinderen, espressomachine, ... Vriendelijk personeel. Goede ligging in het centrum en op wandelafstand van de bezienswaardigheden en de boulevard met café's en restaurants. Het aangrenzende restaurant La Paix is een aanrader: lekker eten en niet duur. Bewaakte overdekte publieke parking rechtover het hotel. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2010

zeer proper en modern hotel

Joncheere Geraldine
30-7-2010

hier geweest en zeker de moiete waard. goede ligging ondanks we lang hebben moeten zoeken omdat Reims helemaal open ligt!!! modern hotel met zwembad en lekker ontbijt. Wij hebben 's avonds ook gegeten in het hotel en die ijscreme erna waren fantastisch en ook de maaltijd natuurlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2010
2008

mooi hotel

kelly en steven
18-8-2008

Hebben een overnachting gehad en hadden een kleine maar mooie en nette kamer. Badkamer ruim genoeg. Ligt zeer centraal om uitstappen te maken naar de champagnehuizen. Vriendelijke personeel. Kunnen zeer goed Engels ... Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in Mon Aug 18 2008 12:46:50 GMT+0000 (UTC)

Echt een aanrader! Groot modern hotel en van alle gemakken voorzien. Prachtige kamers, lekkere bedden maar vooral de badkamer is geweldig. Een bad waar je makkelijk met zijn tweeen in kunt liggen!

Hotel ligt op 50 meter van de winkelstraat. Makkelijk te berijken met de auto. Parkeren is mogelijk in de parkeergarage van het hotel (10,- p.d.). Het hotel heeft een eigen restaurant. The place to be in Reims.

Gereisd met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western De la Paix in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western De la Paix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.