Hotel Balladins Reims

We hebben een aantal aanbieders voor Balladins Reims voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Balladins Reims in het Nederlands

Kleine kamers

hoppieh
14-2-2016

Je verwacht van dit hootel op basis van de prijs meer. Het hotel is zeker niet beter dan zijn goedkopere concurrenten, De kamer was erg klein .De aankleding somdber en summier. Het was vrij luidruchtig vanaf de gangen. De buitenisliatie was erg goed want er was geen hinder van het intensieve verkeer.

Gereisd Met partner in Wed Jan 13 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresAvenue Du Maréchal Juin, Val De Murigny 51100(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balladins Reims in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balladins Reims zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.