Hotel Assiette Champenoise

Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel Assiette Champenoise

We hebben een aantal aanbieders voor Assiette Champenoise voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Assiette Champenoise in het Nederlands

2008

Villa en tuin liggen achter een muur in een buitenwijk van Reims; maar het centrum is vlakbij. Foto’s op de website zijn niet compleet want je ziet alleen de mooie villa en niet de betonnen aanbouw waar de meeste kamers zijn. Veel kamers, dus relatief veel gasten en daardoor minder kleinschalig dan je zou verwachten. Verschillende soorten kamers. De standaardkamer is ruim en netjes ingericht. Een goed douchescherm ontbreekt. Overdekt zwembad en tuin zijn prettig. Grootste trekpleister van het hotel is het restaurant waar je voortreffelijk kunt dineren (2 M-sterren met dito prijskaartje). Let op de wijnkaart: uitschieter is een magnumfles champagne van 12000€! In het restaurant (reserveren aanbevolen) is alles perfekt. Helaas haalt het hotelgedeelte dat hoge niveau niet. Twee dagen geen kamerschoonmaak gehad, handdoeken niet vernieuwd, rafelige handdoeken, kluisje staat los in de kast, receptie-personeel herkent je niet, geen handdoeken bij zwembad. Een misser of structureel probleem?

Gereisd met partner in juli 2008
2007

zeer goed hotel, verukkelijke maatltijden

jan
12-2-2007

zeer goed hotel, verukkelijke maatltijden. Beste restaurant van Reims. Een belevenis op zicht

Gereisd anders in februari 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Assiette Champenoise in Reims (Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Assiette Champenoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.