Weer vandaag12°-1°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Champenoise voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge Champenoise in het Nederlands

Frappez Liliane,
15-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Champenoise in Moussy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Champenoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.