8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Champenoise voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Auberge Champenoise in het Nederlands

prima , zeer goed

marijke.naessens
24-8-2015

eten zeer lekker, kamer prima ( zelf voor persoon met mobile mobiliteit

Gereisd met partner in augustus 2015

Super hotel in de buurt van Troyes

petronella_weimar
16-6-2015

Zeer goed hotel in de buurt van Troyes, we hebben hier een geweldige tijd doorgebracht en heerlijk de omgeving verkend. De ontvangst is warm en vriendelijk. Het restaurant biedt traditionele gerechten waarin je echt de champagnestreek kunt proeven. We zullen zeker binnenkort terugkeren!

Gereisd met partner in juni 2015

Sympathiek

Guido Brion
15-7-2011

Wij gaan elk jaar terug naar dit sympathiek hotelletje. Akoord mischien geen 5 sterren, maar toch lekker eten en inderdaad een mischien wat exentrieke hotel eigenaar die toch ieder jaar verbeteringen aan de accomodatie aanbrengt. De kamers zijn zeker altijd proper en s'avonds is er in het restaurant voor elk wat wils... een uitgebreide menukaart ! Dit hotel is uitstekend gelegen om uitstapjes te maken naar de champagneboeren ....

Gereisd met partner in januari 2011

Eenvoudig goed hotel

Kees Holtzer
13-10-2010

Een wat ouder hotel, wat aan alles te zien is. Dat is ook wel een beetje de charme van dit hotel. Er zijn nieuwere kamers, waarbij er een badkamerunit in de kamer geplaatst is. Een beetjes hetzelfde effect als op een cruiseschip. De eigenaar is slechtziend, maar een wijnkenner. Het assortiment wijnen is overigens enorm en betaalbaar. Druk, goed restaurant.

Gereisd met partner in september 2010

Hotel voor gastronomische formule

Jan & Lut
30-8-2009

Het hotel wordt gerund door vriendelijke doch oudere mensen, en dat merk je er een beetje aan.

Tijdens het avondeten liep zo wat alles mis wat kan mislopen tijdens een service. Het personeel, en voornamelijk de maitre, was compleet onbekwaam. Aan 1 tafel werd zelfs het voorgerecht na het hoofdgerecht geserveerd !!

Toppunt was toen de maitre boos de zaal verliet.

Nochtans was de kwaliteit van het eten zeker niet slecht.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Champenoise in Moussy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Champenoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.