Teleurstellende kamers, lekker eten

Review geschreven door Kenny

Teleurstellende kamers, lekker eten

Kenny,
7-6-2015

Kamers zeer klein en serieus verouderd. Badkamer alles op elkaar gepropt, een gezettere mens kan er zich bijna niet in bewegen. Ook het gebouw zelf is verouderd. Het eten daarentegen is lekker, maar je krijgt nooit bijgeschept, dus grote eters moeten het met 1 portie doen. Je krijgt in groep 1 keuze, maar ik lustte geen lam en we kregen toch iets anders, dus dat is goed. WIFI werkte 's avonds bijna niet, net als het water dat rond middernacht afgesloten was. Grote overdekte stalplaats voor motoren, perfect, zelfs beter dan een garage. Ook afgesloten dmv bareel. Belgisch bier (Jupiler) dus goed. In dorpje zelf viel niets te beleven. Prijs van hotel en dranken zeer duur dus zeker geen goede prijs/kwaliteit. De Champagne zelf is wel een mooie streek en de stad Epernay is vlakbij.

Gereisd met vrienden in juni 2015