Hotel Logis L'Arcombelle

Hotel Logis L'Arcombelle
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Logis L'Arcombelle voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Logis L'Arcombelle in het Nederlands

fantastische plek

Turpijn
15-7-2017

Komen er al jaren met veel plezier

Oude reviews (archief)

Een erg fijn hotel om te verblijven

Rachel Salovicz
4-9-2016

De ligging van het hotel was prima. Mooie omgeving, rustig. Het personeel was erg klantvriendelijk. Goede service, makkelijk aanspreekbaar.

Zijn hier als gezin blijven overnachten op weg naar het zuiden, ligt niet ver van de autosnelweg, er is een parking, familiekamer houdt niet over maar voor enkel een overnachting met 4 voldoende. Ontbijt is basic maar voldoende.

Mooie plek voor op doorreis

Willem
1-8-2016

Ideaal de garage voor de motoren

Prima prijs/kwaliteitverhouding

Wim
1-8-2016

Hotel geboekt voor overnachting tijdens reis naar eindbestemming. Prima service, Franse eigenaar spreekt behoorlijk Engels.

leuke verrassing!

Danielle
26-7-2016

Op de valreep boekten wij dit hotel op de terugreis in de auto via internet. Wat een een leuke verrassing...een heel charmant hotelletje met aardige eigenaren!

de airco die geen airco was

Gerard Huijgens
24-7-2016

Dit hotel geboekt omdat volgens de Logis de france gids er Airco zou zijn. Bij aankomst bleek dit niet het geval. Kamer was erg klein en stoffig. Inrichting erg gedateerd. Eten in de bar en de bediening daar was ok.

Prima doorreishotel

mvf
10-7-2016

Vlakbij doorgaande noord-zuid route.

Kleine maar nette kamers, aan drukke doorgaande weg,

Vriendelijk personeel, redelijk restaurant

Ok voor een tussenovernachting

Denise
25-6-2016

Wij zijn er 1 nacht verbleven, vanwege doorreis.

Het was ok, verwacht niks spectaculairs verder.

Prima overnachtingshotel

A. Blink
23-9-2015

Geschikt, vriendelijk personeel en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis L'Arcombelle in Montigny-le-Roi (Val de Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis L'Arcombelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Logis L'Arcombelle scoort een 7.57 uit 10 op basis van 21 reviews.