Camping du Château

56 reviews over Camping du Château in het Nederlands

Prima overnachtingscampint

Hans
13-8-2018

Prima overnachtingscamping. Mooie en ruime plaatsen waarbij wij water en electra naast ons hadden. Camping is mooi aangelegd en ziet er verzorgd uit. Prima en schoon sanitair, fijne douches. Er is een snackbar met een nederlandse eigenaar die het in zijn eentje runt. Kan soms even duren, maar het eten is prima. Warme bakker op 3 minuten loopafstand. Prima prijs / kwaliteitsverhouding. Een aanrader wanneer je op doorreis bent.

Prima voor een nacht.

SAM
28-7-2018

Doorreiscamping. Parkachtig aangelegd, erg mooi en sfeervol. Sanitair schoon. Om te eten moet men geduld hebben, de man die in de frituur stond raakte al in de stress van twee klanten en toen werden het er drie...maar we hebben vakantie en dus tijd genoeg.

Redelijk, maar volgende keer een andere camping

Rosemarie
29-6-2018

Geboekt voor 1 nachtje opweg naar huis met kids 1 en 3 jaar oud. Pluspunten: Camping dicht bij de snelweg. Sanitair prima (gebouw verwarmd dat was fijn), ruime plekken.

Maar... totaal geen sfeer, zeg maar saai. Speeltuin sterk verouderd en saai (mij dochter was na 5 min echt wel uitgespeeld, aan t grasveld hebben ze meer plezier beleefd).

Geen water op de plek en elektriciteit aan de overkant. Dichtstbijzijnde sanitairgebouw was dicht. En we moesten betalen voor de kids, ook een tegenvaller!

Snackbar zag er gezellig en goed uit. Maar wij hebben in t dorpje heerlijk gegeten bij de Logis (selectie van Franse hotels waar je ook vaak goed kunt eten). In t dorpje is ook de bakker, 5 min lopen vanaf de camping.

Prima zeker voor een doorreis camping

Rias
16-9-2017

Mooie plaatsen dicht bij het dorp waar je kunt eten en een bakker vond.

Vriendelijke eigenaar niks mis mee en vooral belangrijk niet ver van de snelweg 2 km.

Prima doorreiscamping

Fam. van der Weide
10-8-2017

Hier een nacht gestaan op weg naar het zuiden van Frankrijk. Hebben van te voren via email contact gelegd om de beschikbaarheid te vragen en kregen netjes in het Nederlands een bericht terug !

Sanitair was in orde, plek op de camping was goed, electra naast de caravan.

Eetgelegenheid is niet van de camping en wordt gerund door een Nederlandse dame en heeft ook de bekende Nederlandse gerechten op de menukaart. Eten was goed.

Voor de kinderen weet ik het niet, wij kwamen aan met regen en hebben de hele avond / ochtend regen gehad zodat we de camping niet verder hebben bekeken.

Brood e.d. weten we ook niet, we zijn in de regen vertrokken en hebben onderweg ontbeten. Maar voor een volgende keer, als we weer richting het zuiden gaan zou ik hier zo weer naartoe gaan.

Mooie verzorgde terrassencamping

De hezerkes
5-8-2017

Na telefonisch contact was alles prima geregeld toen we arriveerden,we mochten zelf een plaats uitkiezen,ruime plaatsen,mooi verzorgd kortom alles ok,vriendelijke meneer aan de receptie,ideaal voor een goede en veilige nachtrust,eten in de snackbar is gemakkelijk en prijs /kwaliteit is ok ,kortom een echte aanrader als doorreiscamping

Aangename verrassing

Adriaan
28-7-2017

Een aangename verrassing na een lange dag rijden en vele files. De camping heeft mooie grote plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk personeel. Op diverse plaatsen heb je prachtig uitzicht. Op de camping is ook een eetgelegenheid waar je prima kunt eten. Je kunt kiezen uit diverse menu's waaronder een aantal Nederlands. De beheerders zijn Nederlands dus dat is makkelijk met bestellen. Na uitstekend gegeten te hebben en een goede nachtrust waren we weer klaar voor de rest van de reis. Deze camping is echt een aanrader.

uitstekend

Wim
8-7-2017

Geweldige doorreiscamping, wij konden achteruit op een terrasplaats parkeren en s'ochtends zo weer wegrijden en met de anwb camping kaart nog korting €16,- voor een nacht daar kun je niet voor tobben.

Sanitair en ruime plekken in orde. Na 3 weken heerlijk gegeten te hebben in Spanje, wordt je hier even weer met de neus op de feiten gedrukt. Voor 8,50 menu met sla en schnitzel. Het patat was in orde. Maar sla zonder dressing, en een schnitzel die de naam niet mag dragen.., nou niet weer. Ook het andere menu, een Strassburger voor 8 euro. Een soort knakworstje, met patat en een saus, zo kant en klaar uit een potje. Niet te eten. De vrouw die totaal stresst omdat er 3 bestellingen lopen. Camping op zich is ok. geen zwembadje, wat wel lekker zou zijn na 1 dag rijden. Voor dik 24 euro zoeken wij volgend jaar een andere tussenstop.

Meer dan prima doorreiscamping

Sluizer
25-6-2017

Ontvangst in het Nederlands, prima sanitair, snack-barretje prima in orde (niet van de camping, maar wel op de camping), gratis wifi, en vlak bij de A31. Mooie combinatie. Ik ben een nachtje extra gebleven en heb nog wat van de omgeving gezien. Is de moeite waard.

Maar het is echt een doorreiscamping. De camping loopt rond een uur of 9 serieus leeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping du Château in Montigny-le-Roi (Val de Meuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping du Château zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.