Camping du Châteaustersterster

7.5Goed

Frankrijk, Champagne Ardenne, Montigny-le-Roi (Val de Meuse)

7.5Goed

60 reviews over Camping du Château

• 2019
    6Emilie21-07-2019

Leuk behalve de snackbar

Fijne camping als je op doortrek bent. Ruime plekken. Redelijk schoon, douche is lekker warm. Enig minpunt is de snackbar neemt alken cash en je kunt nergens pinnen. Tel daarbij op een EEN onbeleefde snackbardame, kleffe friet, ienieminiporties

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Frank13-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Fijne schone camping. Vriendelijk personeel bij de receptie en snackbar. Wij hebben het als overnachtingscamping gebruikt, 2 km van de A31

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Hans13-08-2018

Prima overnachtingscampint

Prima overnachtingscamping. Mooie en ruime plaatsen waarbij wij water en electra naast ons hadden. Camping is mooi aangelegd en ziet er verzorgd uit. Prima en schoon sanitair, fijne douches. Er is een snackbar met een nederlandse eigenaar die het in zijn eentje runt. Kan soms even duren, maar het eten is prima. Warme bakker op 3 minuten loopafstand. Prima prijs / kwaliteitsverhouding. Een aanrader wanneer je op doorreis bent.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9SAM28-07-2018

Prima voor een nacht.

Doorreiscamping. Parkachtig aangelegd, erg mooi en sfeervol. Sanitair schoon. Om te eten moet men geduld hebben, de man die in de frituur stond raakte al in de stress van twee klanten en toen werden het er drie...maar we hebben vakantie en dus tijd genoeg.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7Rosemarie29-06-2018

Redelijk, maar volgende keer een andere camping

Geboekt voor 1 nachtje opweg naar huis met kids 1 en 3 jaar oud. Pluspunten: Camping dicht bij de snelweg. Sanitair prima (gebouw verwarmd dat was fijn), ruime plekken. Maar... totaal geen sfeer, zeg maar saai. Speeltuin sterk verouderd en saai (mij dochter was na 5 min echt wel uitgespeeld, aan t grasveld hebben ze meer plezier beleefd). Geen water op de plek en elektriciteit aan de overkant. Dichtstbijzijnde sanitairgebouw was dicht. En we moesten betalen voor de kids, ook een tegenvaller! Snackbar zag er gezellig en goed uit. Maar wij hebben in t dorpje heerlijk gegeten bij de Logis (selectie van Franse hotels waar je ook vaak goed kunt eten). In t dorpje is ook de bakker, 5 min lopen vanaf de camping.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

7Rias16-09-2017

Prima zeker voor een doorreis camping

Mooie plaatsen dicht bij het dorp waar je kunt eten en een bakker vond. Vriendelijke eigenaar niks mis mee en vooral belangrijk niet ver van de snelweg 2 km.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Fam. van der Weide10-08-2017

Prima doorreiscamping

Hier een nacht gestaan op weg naar het zuiden van Frankrijk. Hebben van te voren via email contact gelegd om de beschikbaarheid te vragen en kregen netjes in het Nederlands een bericht terug ! Sanitair was in orde, plek op de camping was goed, electra naast de caravan.

Eetgelegenheid is niet van de camping en wordt gerund door een Nederlandse dame en heeft ook de bekende Nederlandse gerechten op de menukaart. Eten was goed.

Voor de kinderen weet ik het niet, wij kwamen aan met regen en hebben de hele avond / ochtend regen gehad zodat we de camping niet verder hebben bekeken.

Brood e.d. weten we ook niet, we zijn in de regen vertrokken en hebben onderweg ontbeten. Maar voor een volgende keer, als we weer richting het zuiden gaan zou ik hier zo weer naartoe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9De hezerkes05-08-2017

Mooie verzorgde terrassencamping

Na telefonisch contact was alles prima geregeld toen we arriveerden,we mochten zelf een plaats uitkiezen,ruime plaatsen,mooi verzorgd kortom alles ok,vriendelijke meneer aan de receptie,ideaal voor een goede en veilige nachtrust,eten in de snackbar is gemakkelijk en prijs /kwaliteit is ok ,kortom een echte aanrader als doorreiscamping

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Adriaan28-07-2017

Aangename verrassing

Een aangename verrassing na een lange dag rijden en vele files. De camping heeft mooie grote plaatsen, schoon sanitair en vriendelijk personeel. Op diverse plaatsen heb je prachtig uitzicht. Op de camping is ook een eetgelegenheid waar je prima kunt eten. Je kunt kiezen uit diverse menu's waaronder een aantal Nederlands. De beheerders zijn Nederlands dus dat is makkelijk met bestellen. Na uitstekend gegeten te hebben en een goede nachtrust waren we weer klaar voor de rest van de reis. Deze camping is echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Wim08-07-2017

uitstekend

Geweldige doorreiscamping, wij konden achteruit op een terrasplaats parkeren en s'ochtends zo weer wegrijden en met de anwb camping kaart nog korting €16,- voor een nacht daar kun je niet voor tobben.

Gereisd met partner in juni 2017

4 tips over Camping du Château

• elisa_1, 11-07-2013

In het nabijgelegen dorpje Meuse is een hotel-restaurant dat goeie kwaliteit geeft voor betrekkelijk weinig geld. De kaart is vrij uitgebreid en de service is prima. Zeker de moeite om te gaan eten als je maar voor een nacht op Du Chateau staat.

• DeKleine, 25-08-2013

om binnen te rijden met een lange combinatie best even tot in het dorp rijden daar terug te draaien en dan zo binnen te rijden ! is vrij hevige helling om op te rijden zo vlak achter een u bocht te maken !

• zwerver11, 31-01-2012

Tijdig aanwezig.... camping loopt snel vol!

2 vragen over Camping du Château

• h.hoiting, 19-12-2016

camperen in juni 2017

mogen wij op uw camping camperen met onze hond , en

natuurlijk 2 personen en een caravan

graag antwoord

• Angel, 13-05-2014

aankomst camping

Ik lees her en der dat het een steile helling is om op de camping te komen. Is dat wel goed te doen met de caravan?

Wanneer ik op streetview in google maps kijk zie ik dat je door het dorp kunt rijden en dan op het eind een scherpe bocht naar rechts en dan kun je zo naar de camping rijden. Routeplanner stuurt je via de andere kant en dan moet je 180 graden bocht maken om het weggetje naar de camping te bereiken. Is dat haalbaar met een caravan van een 6,5 meter? Of is het verstandiger om dan even door te rijden en dan ergens op een pleintje te keren?

Gerard, 19-05-2014

Hi Ik kom daar ieder jaar Via de navigatie rij je langs de camping aan je linkerzijde. Je rijdt dan een stukje door tot het plein met de bakker. Daar keer je en ga je met een aanloopje de heuvel op. Moet makkelijk gaan want ik doe het met een caravan van 6.20 Gr Gerard

Camping du Château info

• Aantal sterrenstersterster