Reviews over Monthermé

Vreselijke camping.

Hans van der Hoogte,
    27-11-2016

Ga niets positiefs melden omdat er dan vlg keer geen plek voor ons is.

Zeer plezant....

Adriaan,
    12-8-2015

Uiterst vriendelijke en behulpzame uitbaters van het kaliber bourgondiër.

Alles is toegestaan mits de rust en harmonie worden bewaard.

Zeer eenvoudig sanitair maar voldoende proper.

Prachtige ligging aan de Semois in een mooie omgeving zeer geschikt voor mooie wandelingen en pittige fietstochten.

uniek b&b concept

uniek b&b concept,
    22-7-2015

slaapgelegenheid voor 3 koppels en 2 kinderen, de kids kunnen overnachten in een Disney-kamer, je hebt een keuken, zitplaats, eetplaats, badkamer en apart toilet ter beschikking, gratis wifi, eigenlijk mag je overnachten in een appartement op de bovenverdieping van het huis van de eigenaars, in de ijskast staat er melk, boter, ei.... en 's morgens krijg je vers brood en croissants en kan je rustig ontbijten, parkeergelegenheid, info over de omgeving, ...

heel proper en rustig, ideale wandelomgeving

Heerlijk rustige camping, vrij van regels!

Claudia en Lilian,
    6-7-2015

Heerlijk rustige camping. Het ligt direct aan de Senoy, een stromend riviertje. Vanaf je campingplek rol je zo de rivier in voor verkoeling als het warm is! Het is ondiep en ligt vol met stenen. Maar je kunt er wel heerlijk in liggen en badderen. Verder zit je tussen de bossen in een heuvel/berg achtige stukje landschap.

De campingeigenaren zijn aardige mensen, altijd aanwezig en kunnen alleen Frans. De toiletgebouwen zijn oud, maar schoon. Vergeet niet je eigen wc-papier mee te nemen! De douches zijn prima en gratis. Er staat altijd gezellig een muziekje op in de toiletgebouwen. Gezellig!

Je bent vrij om te gaan staan waar je wilt op de camping. Er zijn geen vaste plakken en iedereen maakt een kampvuurtje. Stenen uit de rivier en hout van de bomen. Geeft 's avonds een leuk gezicht en ruikt lekker!

Toppie

Roos,
    6-9-2013

Hebben 13 dagen op camping Rapides de Phades gestaan.

Wij vonden het een top plekkie,leuke kleine rustige camping mooi gelegen in de natuur, aan de rivier de Semoise. De eigenaars zeer vriendelijk,sanitair eenvoudig maar schoon .

De camping ligt in een mooie groene omgeving,je kunt er vissen,wandelen ,fietsen, mooie stadjes in de omgeving bezoeken.

Wij hebben genoten,en gaan zeer zeker terug.

Monthermé scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews