Bed and Breakfast La Maison du Notaire

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

19 reviews over Bed and Breakfast La Maison du Notaire

• 10Cheroel18-01-2020

Helemaal top. Komen hier zeker nog eens terug!

Paar hele fijne dagen gehad bij Astrid en Ron. Gastvrij, top ontbijt. 2 dagen meegegeten. Was echt heel erg lekker. Heel behulpzaam en gezellig. Erg schoon. Mooie kamers. Mooi sfeervol pand. We hadden 2 honden mee! Ook erg goed ontvangen en verzorgd!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
      10Johanna27-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

We zijn hier 3 nachten geweest, op terugreis vanuit Zuid-Zwitserland. Een prachtig opgeknapt, sfeervol oud huis. Parkeermogelijkheid op de "court". De Nederlandse eigenaren laten het je aan niets ontbreken en weten van alles over de omgeving. We waren eigenlijk niet van plan om elke dag mee te eten, maar het eerste diner was zo goed bevallen, dat we dat wel gedaan hebben. Heerlijk, een aanrader! De kamer was heel schoon en ruim, met een goed bed, fijne regendouche en stijlvol ingericht. Beneden de mogelijkheid om gebruik te maken van de eet- zitkamer. Uitstekend verzorgd ontbijt. Mooie rustige, landelijke omgeving met mooie plaatsen op ongeveer een uur rijden. Wij hebben Langres en Luxeuil des Baines bezocht. De terugreis verliep perfect, tot we in de file in Nederland terecht kwamen... Voor herhaling vatbaar!

• 8ReneP20-10-2019

We hebben genoten en komen zeker nog een keer.

Mooi authentiek notarishuis met ruime kamers met goede bedden. De inrichting ademt de sfeer van weleer, wat zijn charmes heeft. Wij hebben er een nacht overnacht tijdens onze motorvakantie op doorreis van Zwitserland naar Duitsland. De eigenaren Ron en Astrid zorgen zeer goed voor hun gasten en er wordt op verzoek ook lekker gekookt of gezorgd voor heerlijke Franse hapjes en drankjes. Top geregeld. Achter het huis is een grote tuin en in de zomer een zwembad. Een mooie locatie om te overnachten op doorreis, zoals wij, of voor een langer verblijf.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam Koorn19-10-2019

Super!

Super naar mijn zin gehad met heerlijk weer, prachtige omgeving en super leuke gast heer en vrouw. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Corien19-10-2019

Fantastische ervaring zeker voor herhaling vatbaar

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad bij Ron en Astrid! Een mooie, ruime en schone kamer welke zeer smaakvol is ingericht. Waar wij heerlijk geslapen hebben, in goede bedden. Het eten was echt subliem, zowel diner als ontbijt. Beiden waren met veel zorg bereid. We hebben genoten van de prachtige omgeving en zijn hier heerlijk tot rust gekomen. Wij willen zeker nog een keer terugkomen !

• 9Klaas en Monique17-09-2019

Als je hier niet heen gaat weten wij wat je mist!!

Zo ontzettend leuke hartelijke ontvangst gehad. Met een grote groep (10 personen) het avondmaal gedeeld. Drie gangen diner wat de eigenaresse met veel plezier en gemak klaargemaakt had, en zeer goed smaakte. Mooie grote kamer(s) in de stijl van het huis, maar alles is wel nieuw en schoon. Heerlijk rustig geslapen ondanks dat het midden in het dorp ligt, en door een lekker ontbijt de andere ochtend afgesloten. We waren lekker uitgerust en opgeladen om onze weg te vervolgen. Ik zou zeggen probeer het uit, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Christine07-08-2019

Formidable

Zowel het ontbijt als diner is hier meer dan formidabel! Prachtige kamers, hele mooie en vooral rustige omgeving. En het ontvangst is warm en hartelijk!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Myrthe22-07-2019

Heel mooi

Mooi groot gebouw met prachtige kamers. Astrid en Ronald zijn heel gastvrij en het eten wat ze maken is beter dan in de meeste restaurants.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Joke en Henk van Hierden05-07-2019

Super.

We waren verrast toen we bij dit adres aankwamen,wat een plekje en wat een leuke mensen.Ze hebben hier al veel werk verricht .De kamers zijn helemaal in stijl en de verzorging liet niets te wensen over ,we komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10monique jimmink26-05-2019

fantastisch voor herhaling vatbaar

Een prachtige oude notaris woning met div oude elementen, in een rustige heuvelachtige omgeving met een prachtig uitzicht . Top service Top gezelligheid Top eten daarom hoef je niet voor op pad gewoon een toppertje!!

Alleen gereisd in mei 2019

Bed and Breakfast La Maison du Notaire info