Géén boekingskosten
FrankrijkChampagne ArdenneMelayBed & Breakfasts MelayBed & Breakfast La Maison du Notaire

Bed & Breakfast La Maison du Notaire

Bed & Breakfast info

28 Reviews over La Maison du Notaire

• 9Rico en Nadia06-09-2021

Fantastisch verblijf

Op onze terugreis van Spanje naar Nederland hebben wij een tussenstop gemaakt in La Maison Du Notaire. Zeer goede ontvangst door Astrid en Ron. Mooie omgeving en zeer mooie authentiek notarishuis. Mooie schone kamers en alles aanwezig voor een comfortabel verblijf. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Nederlandse televisie. Wij waren er puur voor 1 overnachting zonder ontbijt of avondeten maar Astrid liet ons toch wat proeven van haar kookkunsten en dat smaakte naar meer. Wij reizen zeer regelmatig op en neer tussen Spanje en Nederland en komen zeker terug en waarschijnlijk ook om er eens een paar dagen te verblijven en te genieten van alles wat La Maison Du Notaireen de omgeving te bieden heeft. Een evhte aanrader voor een overnachting maar zeker ook voor een langer verblijf. Astrid en Ron bedankt voor jullie zorg en gastvrijheid.

Hopelijk tot snel.

Mvg rico en Nadia

• 9Ed Pruimboom18-06-2021

Thuiskomen

Astrid en Ron weten hoe ze het hun gasten naar hun zin kunnen maken. Fijn ontvangst. Goede kamers, fijne bedden, lekker eten, mooie omgeving, goed ontbijt. Wij waren er voor overnachting naar zuid Frankrijk.

• 9trees05-01-2021

heel knus

buiten koud, binnen gezellig warm. prima ontbijt, lekker diner. heerlijke bedden en warme douche op de kamer. mooi stijlvol huis

• 9Wouter26-08-2020

Alsof je thuis bent, maar dan in Frankrijk

Heerlijk begin van onze gezinsvakantie, op weg naar elders twee nachten bij Ron en Astrid verbleven. Lekker ontzorgd worden in een prachtig huis en omgeving. Lekkere (letterlijk) tuin met zwembad voor de kinderen. Lekker eten en drinken ook. Veel aandacht voor details en leuk contact met Ron en Astrid. De verjaardag van onze jongste werd door hun aangekleed met taart, slingers en een cadeautje, heel bijzonder en lief. We komen heel graag nog eens, op doorreis of een paar dagen onthaasten en genieten. Overweeg je te boeken? Doen!!

• 9Marlene20-08-2020

Een aanrader!

Een heerlijke plek om te overnachten als je op doorreis bent! We waren er op tijd waardoor de kinderen even konden afkoelen in het zwembad wat in de tuin was neergezet. We hebben genoten van het avondeten, zo fijn dat er ook rekening met de kinderen is gehouden! Ze mochten zelfs even mee naar de keuken om zelf een toetje te maken, zo leuk! Na een goede nacht en een heerlijk ontbijt zijn we weer verder gegaan! Een aanrader!!

• 10R. Laan12-08-2020

Totale ontspanning

Prachtig huis in een mooie en heerlijk rustige omgeving. De gastvrouw en gastheer laten je echt thuis voelen.

Een restaurant in de buurt opzoeken is zonde. Zowel het ontbijt als diner zijn hier namelijk fantastisch!

Tijdens een verblijf in La Maison du Notaire kom je echt tot rust. Boek zeker voor meerdere nachten. Naast het genieten van het prachtige uitzicht in de tuin en het heerlijke zwembad kan je heerlijk fietsen en wandelen in de omgeving.

• 10Jeroen12-08-2020

Genieten geblazen!

Heerlijke tuin met een lekker zwembad. Je kan hier zeker genieten van de rust en de natuur! Het verblijf heeft een fijne sfeer. Het eten is meer dan restaurantwaardig!!

• 8Rachel Klok03-08-2020

Heerlijk relaxt

Een b&b voor onze reis zuidelijker. Fijn ontvangst, net alsof je bij kennissen komt. Bij aankomst in de grote tuin een drankje en kleine snack. Daartussen even gewandeld met de hond, ook heel fijn dat zij mee kon! Het diner, net als het ontbijt, was tot in de puntjes geregeld. Alles vers en zelfgemaakt. Echt een aanrader!

• 10Cheroel18-01-2020

Helemaal top. Komen hier zeker nog eens terug!

Paar hele fijne dagen gehad bij Astrid en Ron. Gastvrij, top ontbijt. 2 dagen meegegeten. Was echt heel erg lekker. Heel behulpzaam en gezellig. Erg schoon. Mooie kamers. Mooi sfeervol pand. We hadden 2 honden mee! Ook erg goed ontvangen en verzorgd!

• 10Johanna27-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

We zijn hier 3 nachten geweest, op terugreis vanuit Zuid-Zwitserland. Een prachtig opgeknapt, sfeervol oud huis. Parkeermogelijkheid op de "court". De Nederlandse eigenaren laten het je aan niets ontbreken en weten van alles over de omgeving. We waren eigenlijk niet van plan om elke dag mee te eten, maar het eerste diner was zo goed bevallen, dat we dat wel gedaan hebben. Heerlijk, een aanrader! De kamer was heel schoon en ruim, met een goed bed, fijne regendouche en stijlvol ingericht. Beneden de mogelijkheid om gebruik te maken van de eet- zitkamer. Uitstekend verzorgd ontbijt. Mooie rustige, landelijke omgeving met mooie plaatsen op ongeveer een uur rijden. Wij hebben Langres en Luxeuil des Baines bezocht. De terugreis verliep perfect, tot we in de file in Nederland terecht kwamen... Voor herhaling vatbaar!

Bed & Breakfast La Maison du Notaire info