Bed and Breakfast Chateau Melay

Bed and Breakfast Chateau Melay
9,2

6 tips over Bed and Breakfast Chateau Melay

zoover10, 25-6-2015

Boek het diner erbij, want Marcia kookt heerlijk!

Doe de wandeling in/om Melay, ga naar de glasfabriek in La Rochère, bezoek Dijon, ga naar het messenmuseum in Nogent, het archeologisch monument in Andilly-en-Bassigny, bekijk de plek waar de Maas ontstaat, bezoek Langres en Epinal.

En mocht je toch nog iets van boodschappen willen halen: Bourbonne les Bains ligt op ong.12 km. en heeft een lange straat met winkeltjes én supermarkten.

Nico Verbaan, 24-3-2015
Tip: pak op de heen- of terugweg Epernay of Reims mee, het is net te ver om dat vanuit Melay te doen op een dag.
Makarawung, 21-9-2014
Indien je op reis bent naar het zuiden of houdt van de franse natuur is dit zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Melay voor je op een rij gezet:

Theo en Thea , 23-2-2014
Het plaatsje Langres (geheel ommuurd) is een bezoek waardig. In je kamer ligt een map met bezienswaardigheden en verschillende tips om de omgeving te verkennen met de auto.
Harry&Titia, 16-5-2013
De wandeling door het dorpje Melay van ongeveer een uur. Deze route is omschreven in de uitgebreide informatiemap op de kamer. De route voert zowel door het dorp als door de landerijen, met als hoogtepunt het prachtige uitzicht bij de kapel boven aan de heuvel.
cobiberends, 26-3-2013
Niet al te ver uit de buurt: Historische stad Langres en als je een mooie (oude) winkelstad wilt Chaumont.

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Melay voor je op een rij gezet: