Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag26°5°
9,2

Contact

85 reviews over Bed and Breakfast Chateau Melay in het Nederlands

Moeite waard voor een paar dagen

J. van den Berg,
5-4-2019

Voor een paar overnachtigingen of op doorreis is het perfect, eten is uitstekend. Eigenaars erg vriendelijk

Gereisd met partner in april 2019

Rust, ruimte en geweldig eten!

Anna en Kees,
22-2-2018

Boek bij Chateau Melay niet alleen een ruime kamer, maar ook een plaatsje aan tafel. Deze table d'hôte serveert prachtige gerechten, met liefde en zorg bereid van gezonde en verse ingrediënten. De huisgemaakte, royale desserts zijn het omrijden waard. Het geheim? Er staat een engel in de keuken, genaamd Angela. Het ontbijt is ook van prima kwaliteit. De gastheer start de dag met en ritje naar de bakker voor verse croissants en brood. Louis en Angela runnen het historische chateau sinds de zomer van 2017. Door de vriendelijke ontvangst en service voel je je al snel bij hen thuis en echt op vakantie. Wij waren er in februari, maar in de grote tuin is het wat later in het jaar vast goed toeven. Melay is een schilderachtig dorpje met veel wandelmogelijkheden in diverse richtingen. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

Prima verblijf in een prachtige omgeving.

Ruud en Karin,
11-9-2017

Erg rustige omgeving met weinig vertier in de omgeving. Een omgeving waar je zen van word. Genoeg wandelingen te maken en stadjes en dorpjes te bezichtigen. Grote BB kamer, schoon en licht met veel ruimte. Ontbijt en 3 gangen diner, gevarieerd en lekker. Betaalbare prijzen voor drankjes. Genoeg plekjes in de tuin om te lezen of gewoon van de omgeving te genieten. Angela maakte op verzoek voor ons lekkere kaasplankjes. Bedankt Angela en Louis voor een heerlijk verblijf.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

Gezellig en huislijke sfeer, bosrijke omgeving

Wiebe W
10-1-2017

Zeer ruime kamers met goed ontbijt

charmant

Martine en Lucas
16-9-2016

Heel vriendelijke uitbaters, steken veel werk in het naar de zin maken van hun gasten. Lekker ontbijt en lekker eten voor een klein prijsje. Het ligt wel een beetje afgelegen

Gereisd met partner in september 2016

Zonder meer:Volledig af!!

Vandikkelen-Struys Luc & Chantal
4-9-2016

Het enige waar je rekening dient mee te houden is dat je naar onze normen wat afgelegen zit. Maar dat was voor ons geen probleem. Daartegenover staat,dat het er ontzettend rustig is en je dus kan genieten van een ongekende stilte!!!

Heel mooi!

Stan
1-9-2016

Mooi pand, zeer vriendelijke mensen en een mooie ligging

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar

J Beens
31-8-2016

Service, gastvrij, informatief,betrokken super verblijf

Gereisd met partner in juli 2016

Geen negatieve punten. Er is geen zwembad dus voor gezinnen met kinderen zou dat een negatief puntje kunnen zijn. Wij hebben het niet gemist. Gastvrij ontvangst door Nederlandse eigenaars, gezellig samen gegeten en heerlijk geslapen. Prachtige omgeving.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ervaring!

Hedwig Van Baelen
31-8-2016

Mooi verblijf in een prachtige streek. Marcia en Simon zijn geknipt voor de job. Ze staan steeds klaar met raad en daad. Je wordt tijdens je verblijf stevig in de watten gelegd. Zelfs hun twee schattige dochters helpen hieraan mee. Het begint al bij aankomst. Welkomstdrankje met kaasplankje en een leuke babbel. Je voelt je direct thuis. Op elke kamer ligt een map met info en tips voor uitstapjes, wandelroutes, ... Prachtige ruime kamers, proper onderhouden. Je vertoeft in een familiale sfeer. In de late namiddag verzamelt iedereen zich aan de grote tafel om zijn ervaringen van de dag te delen. Na een lekker aperitiefje klaar voor een heerlijk avondmaal. Marcia is een goede kokkin. Zeer verrassend wat ze 's avonds op tafel tovert. Voor geschiedenis over de omgeving moet je bij Simon zijn.

Het was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste! Echt een aanrader. Zowel de mensen die op zoek zijn naar rust als diegene die een actieve vakantie wensen. Ook ideaal adres op doorreis naar het zuiden.

Toplocatie!!!

Bed and Breakfast info

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chateau Melay in Melay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chateau Melay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.