Hotel Auberge des Moissons

Hotel Auberge des Moissons

Kleine hotelsWeer vandaag30°12°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge des Moissons voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Auberge des Moissons in het Nederlands

Uitstekend hotel !

maryse_dirk
20-10-2016

Kleinschalig hotel een 20-tal km buiten Epernay, richting Chalons en Champagne. Ruime kamers, proper, nette badkamer.
Half pension formule ideaal voor ons : na bezoek aan champagneboeren en degustaties heerlijk "thuiskomen", aperitiefje drinken in de lobby, lekker eten en drinken en niet meer met de auto weg moeten ! Het ontbijt was zeker in orde, ook spek en eieren. Personeel aan receptie en restaurant heel vriendelijk ! Zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Ja maar...

Johan
19-8-2015

Goed tot zeer goed hotel. Moderne, propere kamers. Airco in kamers, maar niet overal! Ruime parking. Goed ontbijt. Vriendelijke mensen.

Avondeten: kleine porties. Met honger van tafel. Duur. Kwaliteit ontoereikend Drank: duur

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Heerlijk gegeten ! Zeer fijne overnachtingsplek.

Jan Bartelds
25-5-2013

Onze beste doorreis locatie tot nu toe. Zeer vriendelijke ontvangen, heerlijk gegeten en een mooie kamer. Wat omrijden maar Parijs ontweken

Gereisd Met partner in mei 2013

Zelden zo slecht gegeten.

VAN THIENEN CHRIS
5-1-2013

Voor zo een mooi hotel is het niet te begrijpen dat het avondeten zo slecht is .We hebben er 2 dagen gelogeerd en 2 maal was het eten zeer slecht .

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Best tevreden

Pierre Sleeuwaert
18-12-2009

Het nog recente hotel (opening sept. 2007), in vroegere tijden een boerenhof, maakt een goede indruk. Comfortabele en smaakvolle hedendaagse kamers.Vriendelijk onthaal. Wij waren er in half pension (vermits er in de onmiddellijke buurt weinig andere mogelijkheden zijn)en kregen er een viergangen menu aangeboden.Treffelijke keuken. Het ontbijbuffet (vrij zeldzaam in Frankrijk)was goed verzorgd, alles erop en eraan.Erg geapprecieerd was de ruime parking die bovendien beveiligd bleek.Niet onbelangrijk voor degenen die een voorraad champagne in de koffer meezeulen.Enig minpuntje...de kamer heeft geen bruikbare temperatuurthermostaat... ze wordt via een centrale computer gestuurd.Wij haalden max. 18°C (buitentemperatuur was - 2°C)...goede slaaptemeratuur,maar toch maar frisjes voor een avondtje TV-kijken.Hotel is lid van "LOGIS de France". Globaal ...positieve beoordeling.

Gereisd Met partner in december 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge des Moissons in Matougues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge des Moissons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.