Hotel Le Val Moret

Hotel Le Val Moret
8,1

3 reviews over Hotel Le Val Moret in het Nederlands

Hôtel de passage sans plus.

André
21-9-2017

L'hôtel est situé à la campagne (la commune de magnant est d'un triste )40 kms pour allez visiter TROYES ( qui mérite le voyage ) pour le reste une petite visite à Essoye et surtout pas à BAR SUR SEINE . Bon accueil ,un grand bravo aux équipes d'entretien ,la propreté des chambres et du resto 10/10.Le bar est peu attractif ,au repas du soir malgré la réservation il faut attendre(le personnel aimable mais soit peu formé au service en salle ou mal encadré.Pour la cuisine (chacun ses goûts ) mais je m'interroge sur le Bip Gourmand (grosse déception avec le menus du terroir).Le rapport qualité prix à l'hôtel est bon au resto ????????

Enfin pour visiter les grandes maisons de champagne il faut faire 180 kms (EPERNAY ET REIMS )

Culinaire aanrader

Stijn
27-4-2011

Vlakbij de autostrade is dit ideaal voor als u onderweg ergens wil stoppen om te eten en slapen. Binnenkort zal er ook een welness-gedeelte bijgebouwd worden voor nog beter te kunnen ontspannen in dit zeer rustig hotel.

zalig hotelletje

Ann Billiet
11-8-2010

het hotel beschikt over een hoofdgebouw en bijgebouwen. Wij verbleven in zo'n bijgebouw waar het wel heel rustig was. Het hotel is gelegen op een paar honderd meter van de afrit van de autostradeA5, je hoeft dus niet ver te zoeken. Dit hotel is ideaal voor een uitstap met vrienden. De keuken is heel verfijnd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Val Moret in Magnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Val Moret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Val Moret scoort een 8.13 uit 10 op basis van 3 reviews.