Hotel Le Val Moret

Laatste review

Culinaire aanrader

Stijn,
27-4-2011

Vlakbij de autostrade is dit ideaal voor als u onderweg ergens wil stoppen om te eten en slapen. Binnenkort zal er ook een welness-gedeelte bijgebouwd worden voor nog beter te kunnen ontspannen in dit zeer rustig hotel.

Kenmerken

27-4-2011

zalig hotelletje

Ann Billiet
11-8-2010

het hotel beschikt over een hoofdgebouw en bijgebouwen. Wij verbleven in zo'n bijgebouw waar het wel heel rustig was. Het hotel is gelegen op een paar honderd meter van de afrit van de autostradeA5, je hoeft dus niet ver te zoeken. Dit hotel is ideaal voor een uitstap met vrienden. De keuken is heel verfijnd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Val Moret in Magnant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Val Moret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.