Kleine hotelsWeer vandaag21°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Buisson voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Domaine du Buisson in het Nederlands

Heerlijke camping

Richard P
9-8-2019

We waren hier 10 nachten met onze zoontjes van 3 en 5 jaar. We hebben een prima verblijf gehad op deze heerlijke camping. Ruime plekken, schoon toiletgebouw en prima service. Het sanitair is echt super. Mét wc-brillen én toiletpapier. Het toiletgebouw is alleen wat klein voor het aantal plekken. Daarom is het soms even spits met afwassen of moet je heel even wachten op je beurt bij de toilet.

En onze jongens hebben zich uitstekend vermaakt met andere kinderen in de speeltuin en op het veldje bij de pingpongtafel.

Mooie omgeving ook. De eerste plaatsjes in de buurt zijn wel even rijden. Wellicht komen we nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Ineke Klein Velderman
28-7-2019

Hartelijke ontvangst en gelijk informatie ontvangen over de camping. Op ongeveer 13 km ligt een prachtig meer, mooie fietsroute dwars door het bos. Prima camping met grote staanplaatsen.

Mooi gelegen camping

Anneke
28-6-2019

Prachtig gelegen camping , redelijk veel schaduw plekken.Lekker zwembadje zonder Parasols.Sta plaatsen met verschillende prijs niveau,s. En leuke huisjes te huur. Redelijk veel overlast van overvliegende straaljagers ook s,nachts.Zeer vriendelijke uitbaters, 2-4 keer per dag aanwezig en rijden dan rond op de golfkar.Bakker komt stipt om 9 uur. Echt voor rustzoekers en fietsers ( E bike) .Niet voor oudere kinderen geschikt.Het meer ligt verder weg dan de site aangeeft op zo,n 18 km is een strand.mooie fiets route rond het meer!Wij vinden dat er erg weinig mooie Stadjes in de regio zijn.Prima camping maar € 28 ,- in Juni voor je tentplaats (bij het Zwembad) vind ik te duur voor deze periode.

ACSI Eurocampings

Perfecte camping, kom hier zeker weer terug

Frans van loon
      22-6-2019

Rustige camping met uitstekend sanitair

Gereisd Met partner in juni 2019

Aanrader voor actieve rust- en natuurliefhebbers

Peter ter Velde
      9-6-2019

Bijzonder mooie, park-achtige kleinschalige camping met rustige plaatsen in een "straatje" langs een beekje en plaatsen bij het zwembadje en speelterreintje. Prima modern en schoon sanitair. Zowel voor doorreis (vanuit noorden) of langere tijd. Zeer vriendelijk welkom door jean jacques en later corine. Mooie rustige omgeving voor wandelingen, fietsen en stedenbezoek. Kortom aanrader. Oh, ja... super boomtoppen parcours op het terrein. Wij waren er in voorseizoen dus geen brood of winkeltje.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Nettie bolmers
      2-10-2018

Pracht camping. Sanitair super. Mooie fietsroutes vanaf de camping. Sympathieke eigenaren. Komen zeker nog eens terug. Alles was goed..

meteen weer terug!

Joan
      17-9-2018

De ontvangst door de engels sprekende gastvrouw was heel erg vriendelijk en attent. De ligging van de camping is geweldig voor wie van rust en ruimte houdt. Er is veel natuur rondom de camping ( predicaat natuurcamping zou niet misstaan) waar je fijn kan fietsen. Het aantal wandel mogelijkheden is wat beperkt voor wie van veel wandelen houdt. Sanitair is uitstekend; schoon en up-to-date. Kortom een absolute aanrader.

Aanrader deze camping op minder dan 600 km van NL.

Els en Ton van Berkel
      23-8-2018

Prachtige rustige ligging. Wandel maar vooral fietsmogelijkheden vanaf de camping. Fietsen zonder elektrische hulp goed te doen. Wel fietsen met de nodige versnellingen gebruiken. Gastvrije ontvangst door een Frans en Engels sprekende gastvrouw. Elke dag een broodbusje omstreeks 09.00 uur. Zeer nette sanitair. Wel wat weinig voor het aantal gatsten. Camping is lintvormig en wij stonden erg ver van het sanitairgebouw waardoor we op onze fiets er heen gingen.

Fijne camping

Nienke
      18-8-2018

Mooie kleine camping. Ontvangst was wat onvriendelijk. Wij moesten gelijk aangeven voor hoeveel nachten wij wilde blijven en moesten meteen afrekenen voor het verblijf. We zouden een grote plek met veel schaduw krijgen, echter viel de schaduw erg tegen. Het zwembadje was lekker om even af te koelen, dit zou echter wel wat groter mogen. Ik begreep dat dat misschien gaat gebeuren na het vakantieseizoen. Het klimbos bij de camping is erg leuk. Sanitair is prima en erg schoon. In de omgeving voldoende te doen. Camping is wel wat prijzig.

mooie, maar dure camping, onvriendelijke ontvangst

Susan
      30-7-2018

Mooie camping, mooi uitzicht, aan beekje, ruime plaatsen, sanitair prima. Onaardige ontvangst, wilden eerst even op camping kijken maar eigenaresse praatte een aantal malen over 4 nachten blijven (bleek dat er nog veel vrije plaatsen waren). Bij inschrijven hielp ze eerst iemand die na ons kwam (5-10 minuten) en voerde ze ook nog een telefoongesprek van 5-10 minuten. Erg ongastvrij en onbeleefd. We kregen de neiging om te vertrekken. Wel een zwembadje maar erg klein. Vier sterren camping, geen idee waar de vierde ster voor was (wel de prijs).

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Op het terreinTerras
      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine du Buisson in Louvemont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine du Buisson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.