Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne

Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne
6,8

4 tips over Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne

elforto, 2-10-2016
een stadstoer met het treintje door Langres is beslit de moeite waard. met kleine kinderen is een bezoek aan Val de Charmes in Violet de moeite waarde. Dat is een speeltuin/klein attractieparkje gelegen in een vallei.
lisanne_b50, 2-8-2013

* Langres is de moeite waard om heen te gaan!

* Wandel langs het meer, mooi uitzicht.

* Neem ligstoelen mee als dat past in de auto ;) Ook ideaal voor bij het zwembad!

* Eindschoonmaak kost 84 euro, of zelf doen, dat was te merken in het huisje, wij hebben het wel schoner achtergelaten dan we kwamen!

* Neem horgaas mee voor de ramen, veel insecten!! Daardoor slecht kunnen ventileren 's avonds.

* Een paar franse woorden doen wonderen, dan word je ook vriendelijk geholpen! (Bonjour madame ;))

loes, 20-7-2013

- markt in Langres

- verder weg: Dijon, Nancy en Beaune.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets du Lac de la Vingeanne voor je op een rij gezet:

Pascalle, 4-8-2012
Aanrader is het Lac de Liez gelegen bij Langres, daar is nog meer te beleven (waterskieen enz.) en een goed restaurant (Corsaires) met uitzicht op het meer (reserveren aan te raden).