Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne

Chalet
KinderhotelWeer vandaag9°1°
Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets du Lac de la Vingeanne voor je op een rij gezet:

63 reviews over Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne in het Nederlands

Mooie omgeving, zeer verouderde chalets

Sandra,
23-7-2018

Chalet geboekt voor een overnachting op de terugreis vanuit Spanje, dichtbij route de soleil. De locatie en ongeving is heel mooi, en er is een zwembad en speeltuin met luchtkussen. Heel fijn voor kinderen om zich uit te leven na een lange reis. Restaurant erg lekker gegeten, bediening zag er onverzorgd uit en was gehaast. De huisjes zijn echter niet € 115,00 per nacht waard! Vergane glorie; zeer verouderd, slechte bedden en kussens, oud sanitair. Echt jammer dat hier niet een beetje in grinvesteerd wordt, want verder een prima doorreisplek.

Slechte huisjes, mooi terrein.

Ellen,
21-6-2018

Helaas viel ons verblijf hier erg tegen. Zo zonde! Want met het park en de omgeving zelf is niks mis mee.

Bij aankomst kregen we een chalet waarbij vlak bij de voordeur in het schuurtje waren hoornaars vlogen. We vonden dit niet prettig en ook ivm met ons zoontje om een ander huisje gevraagd. Hier werd naar geluisterd maar mw achter de balie leek niet echt onder de indruk. Blijkbaar een bekend probleem. Het nieuwe huisje bleek een wespen nest te hebben maar deze waren niet erg actief dus het hier maar bij gelaten. Een maal uitgepakt bleek het huisje niet schoon. Badkamer is vergane glorie en er stond nog schimmel in de koffiepot en waterkoker. Vaatwasser bleek het ook niet te doen. Bedden daarentegen waren prima. Het is dat we op de terug weg vanuit zuid Frankrijk kwamen en dus maar 2 nachtjes bleven anders hadden we waarschijnlijk weg gegaan. Omgeving is wel erg mooi!

Nooit meer!

Myriam,
29-8-2017

We hebben hier een nacht overnacht onderweg naar Zuid Frankrijk. Huisjes zijn niet schoon. Onze dochter van 2 had de dag erna wel 100 vlooienbulten. Doortrek mechanisme van de WC kapot. Kortom nooit meer! Er is zoveel van dit park te maken want de locatie is hartstikke mooi maar helaas wordt dit niet opgepakt.

Geweldige rustige plek

schut,
28-8-2017

Wij vonden de chalets prima, zijn een week geweest, hebben heerlijk gefietst. Heel mooi aan meer, heel vriendelijke, makkelijke mensen. De jongelui van het restaurant ook zeer klantvriendelijk en lekker gegeten. Wel antimug meenemen, zijn wij na 1 avond wezen kopen. Komplimenten voor dit park met zoveel ruimte om de chalets. Bedankt en vr. gr

Prima voor een tussenstop

Familie,
10-8-2017

Op dit vakantiepark hebben wij in juli 2017 2 nachten verbleven als tussenstop naar Zuid-Frankijk.

De chalets zijn eenvoudig. Er is wel een vaatwasser aanwezig, maar een lekkere bank ontbreekt. Er is voldoende ruimte om de chalets heen.

Er is een lekker (overdekt) zwembad aanwezig en een speelplaats voor de kinderen met een luchtkussen en een trampoline.

Het park grenst aan een meer waar je ook kunt zwemmen.

Het park is wel relatief duur; in het hoogseizoen betaald je 115 euro per nacht voor een chalet.

Prima park en aan te bevelen voor een tussenstop.

3 dagen werden 1 dag

Familie van den Berg,
7-8-2017

Wij hadden voor 3 nachten geboekt omdat het ons zo'n leuke camping leek en om nog even na te genieten van de vakantie in het zuiden van Frankrijk. Dat hadden we beter niet kunnen doen!

Dag 1: Aardig ontvangst bij receptie. Prima ligging huisje.

Rondom veel groen gras (geen afscheiding dmv struiken of i.d. )

Schandalig veel vliegen bij binnenkomst en ik bedoel niet 2 of 3. Stuk of 30 (!) Ramen opengezet; hielp niet echt. Kwamen juist andere insecten (wespen) binnnen. Alles wat je aanraakte was ranzig/plakkerig..en ik snap dat doorreis camping is maar die mag toch wel (beetje) schoon zijn?

Servies met resten erop. Niet (goed) afgewassen / of gecheckt!

Prullenbak zonder deksel: speciaal voor onze vliegende huisdieren?

Vreemde haren op kussens en stoffig.

Mijn vrouw maakt sowieso altijd eerst even schoon met doekje (zoals vele vrouwen dat bij binnenkomst doen). Maar dit was ook echt nodig!!! Toilet; na het zien van smerig toilet; bruine stukjes/zwarte randen op toilet verbood ik mijn vrouw door te gaan met schoonmaak.

Na klacht bij receptie werd er 'actie' ondernomen door receptioniste: onderweg lopend naar huisje werd ik vriendelijk aangesproken door twee tieners(?) die dit zelf wel even wilden controleren. Blijkbaar de schoonmaaksters :-(? Eerst werd ik nog ff brutaal te woord gestaan door deze lacherige meiden die onderling in hun moedertaal (geen frans) spraken. En mij nog ff duidelijk gingen maken dat ze wel alles schoon hadden gemaakt. Gingen ze (serieus) zonder schoonmaakmiddelen met droog wc papiertje over de bril vegen. Aaaaaah Lachwekkend. Alsof ik in een verborgen camera tv programma zat. Kwamen wel terug met 2 werkende

bedlampjes...en later prullenbak met deksel gebracht.(helaas voor de vliegen)

Dag 2: Ons bestelde brood opgehaald. Kassadame wilde brood op toonbank leggen.. die ik gelukkig snel opving...

Restaurant: Wat een rommelig en sorry, vieze bedoening! Plakkerige met stukjes bedekte menukaart bekeken om 's avonds daar te eten? Dacht het niet!

We zijn dezelfde middag nog weggegaan. We konden het niet langer aanzien...

Volgende dag zag ik de meiden crossen met karretje over terrrein...zucht...

Jammer dat het management zo slecht haar werk doet!

Een instructiedagje voor nieuw! personeel zou het kunnen redden!

Een ideale doorreiscamping

Marleen,
1-8-2017

Wij zijn hier 1 nacht geweest omdat we op doorreis waren naar de Cote d'Azur.

Het ligt 15 minuten van de snelweg af.

De chalets zijn lekker ruim en staan vrij ver van elkaar af.

Op de camping is een leuke speeltuin voor de kinderen en een springkussen.

Er is een broodjes service en 's avonds kan je pizza eten in het restaurant.

Het personeel is heel vriendelijk.

Ik zou er een volgende keer weer boeken.

ruime eenvoudige chalets aan groot meer

elforto
2-10-2016

Het betreft een chaletpark / bungalowpark met een receptie/restaurant gebouw en een (overkapt) zwembad. Door de overkapping kan het zwembad ook bij minder goed weer gebruikt worden. Het is gelegen aan een groot meer met watersport activiteiten, de meeste chalets hebben ook uitzicht op het meer. Het park ligt gunstig ten opzichte van de route soleil, derhalve blijven veel bezoekers maar één nacht (op doorreis).

Goede ontvangst vriendelijk personeel.

Gerard van Heumen
15-9-2016

niet allen frans maar ook engels,goed zwembad,restaurant met leuk en vriendelijke jong personeel,brood bestellen voor de volgende morgen en ook klaar de volgende dag.dus t is voor herhaling vatbaar,gewoon TOP.

ps: ook nog n meertje aan het vakantiepark waar gezwommen kan worden.

Fijne, rustige camping, perfect voor doorreis

Familie H.
29-8-2016

Goede ontvangst bij de receptie, deze vrouw doet alle moeite om aan je wensen te voldoen. In de ochtend een ontbijtbuffet geboekt, prima verzorgd!

Een camping voor rustzoekers, dat straalt hij ook uit. Eenvoudige houten chalets, ideaal als je op doorreis bent, maar ook prima voor een paar nachten. Alles schoon en netjes. Goed zwembad en een mooi meer met toezicht. Een supermarkt op 10 min. rijden. Horeca en animatie waren verder gesloten.

Bij doorreis zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne in Longeau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Chalets du Lac de la Vingeanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.