Vakantiehuis Gite Lallouette

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Gite Lallouette in het Nederlands

2008

Positief: binnen ruimte groot, schoon en netjes

Honing
15-5-2008

Positief: binnen ruimte groot, schoon en netjes. Prima bedden, vaatwasser. Ligging in het dorp waardoor restaurantjes en supermarkt op korte loopafstand zijn. Vriendelijke eigenaar. Minder positief: buiten ruimte, rijtjeshuis. Prima verblijf voor groepen volwassenen. Overigens kan het naast gelegenhuis ook worden gehuurd en dan kun je er met 24 personen naar toe. De huiskamers zijn verbonden met een tussendeur welke nu op slot zat omdat het buurhuis aan een andere familie verhuurd was.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Gite Lallouette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite Lallouette in Les Hautes Rivières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite Lallouette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.