7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Aux Armes de Champagne voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Aux Armes de Champagne in het Nederlands

Dit nooit meer

M A Bakker
2-9-2012

Wanneer je behandeld wilt worden als een onwelkome gast, moet je zeker hier naar toe! Drankjes in de tuin bestellen, doe maar liever niet, kamers ruilen terwijl er 5 bezet zijn, is echt niet mogelijk en de wifi werkt niet. Eten is fantastisch maar de vrouw van de eigenaar is gek geworden. Slaat deuren achter kinderen met zo'n harde klap dicht dat iedereen zich wild schrikt, is niet bereid de spullen die je in hun winkel koopt (mind you, je koopt er wat, naast dat je al geld hebt uitgegeven aan slapen en eten!) in te pakken en als je het "pakpapier" de oude krant, die je dan met veel moeite hebt verkregen, op de receptie laat liggen, dan slaat zij door. Zij heeft het portier van onze achterdeur opengetrokken en de krant naar binnen gesmeten. Tegen onze zoon aan die er nu, twee weken later, nog nachtmerries van heeft. Wat bezield zo'n mens om een krant die je gekregen hebt om twee terrines die je nota bene in hun winkel hebt gekocht, naar binnen in de auto te smijten!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Mooi hotel met heel goede keuken

martin75
5-7-2012

Dit hotel ligt aan de voet van de kathedraal van l'epine en het is een rustig dorpje. Het hotel heeft een aanpalend bijgebouw waar we verbleven in een prachtige kamer die mooi onderhouden was. We hadden half pension geboekt en het avondeten was super en zeer verzorgd. Het ontbijt was op het eerste verdiep met zicht op de kathedraal. Het ontbijt was goed maar niet heel veel keuze. Maar dat heb je in Frankrijk dikwijls. Maar het was lekker en genoeg dus we mochten niet klagen. Voor herhaling vatbaar. In de direkte omgeving is niet veel te beleven maar het ligt niet zover van Reims en andere kleine gezellige dorpjes.

Gereisd Met partner in mei 2009

Gelukkig maar twee nachten

Jenneke
21-8-2011

Rustig gelegen hotel. Lekker avondmaal. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar zeker voldoende. Mooie tuin en parkeergelegenheid. We logeerden in de "residentie" Closeau, dat is het bijgebouw op 500m van het hotel. Dit gedeelte van het hotel is zeker geen vier sterren waard. Het meubilair is duidelijk aan vervanging toe. In de badkamer waren twee lampen en de haardroger kapot. Het raam sloot niet helemaal. De kast ging wel open, maar met heel veel moeite terug dicht. Het bed is waarschijnlijk bedoeld voor heel kleine mensjes. Maar het allerergste vonden we de muffe geur die in die kamer hing, zelfs na dag en nacht verluchten.

Gereisd Met partner in juli 2011

2008

gemengde gevoelens

joop
15-8-2008

Prima kamers en goed restaurant, vooral de desserts waren kunststukjes. Jammer alleen dat we om 7 uur s'ochtends werden gewekt door een rioolwagen met een herrie en enorme stank in de kamer! Nadat we dit hadden aangekaart kregen we de typische franse reactie pfffff ... (zal zoiets als tsja betekenen) niet netjes voor een kamer van meer dan 100 Euro.

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Zijn hier in september geweest

Renée
26-10-2007

Zijn hier in september geweest. Mooie maar kleine kamers. Eten was voortreffelijk, maar wel dure wijnen. Vriendelijke bediening. Mager ontbijt. De champagne, gekocht in de hotelwinkel was dan wel goed betaalbaar en lekker.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Ben hier augustus 2007 geweest

Daisy Laeveren
10-8-2007

Ben hier augustus 2007 geweest.Mooi hotel,heerlijke keuken,prijzige wijnkaart maar idd ook enkele betaalbare EN lekkere wijnen,ontbijt was al iets beter bij ons blijkbaar:1 chocoladebroodje,1mini-croissant,1 rozijnenkoekje,1/2 stokbrood,jam,versch.kazen en mits bijbetaling kan je ook eitjes/beleg krijgen.We hadden kamer in bijgebouw, op 500m wandelen van het restaurant (kleine maar zeer nette kamer(nr.62) en vrij ruime badkamer met ligbad).Prachtige rustige tuin.Ideaal uitvalspunt om champagnestreek te verkennen met voordeel dat je niet OP de champagneroute ligt en dus minder last hebt van champagnedieven.

Gereisd Met partner in Fri Aug 10 2007 23:57:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel,rustig gelegen en niet veraf van de in de

Roger & Anne
18-6-2007

Prachtig hotel,rustig gelegen en niet veraf van de bezienswaardigheden in de Champagnestreek. Restaurant werkelijk verbluffend qua kwaliteit!Prijzige wijnkaart, maar Champagne betaalbaar. Ontbijt niet inbegrepen in prijs (€12/persoon)en is eerder Continentaal Ontbijt.Wel erg persoonlijk geserveerd. Een stukje vlees mankeert hier wel en een glaasje champagne bij het ontbijt zou ook hier in deze streek niet misstaan. Hadden een superior kamer geboekt en enig min-punt was het ontbreken van airco. Prachtige zeer grote badkamer en afzonderlijk toilet.Zeer mooi verzorgde tuin Een ideaal hotel voor een romantisch verblijf

Gereisd Met partner in juni 2006
2006

Heerlijk gegeten, de keuken is werkelijk voortrefelijk

Janet
28-11-2006

Heerlijk gegeten, de keuken is werkelijk voortrefelijk. Op de wijnkaart staan ook wel een aantal betaalbare flessen. In tegenstelling tot het avondeten is het ontbijt echter bijzonder magertjes: 1 croissant, 1 chocladebroodje en 1 stukje stokbrood. Als beleg heb je enkel confituur. Dit was het enige, maar toch wel belangrijke minpunt en is misschien wel de compensatie voor het heerlijke avondeten.

Gereisd Anders in november 2006

Leuk en goed adres om de champagnestreek te ontdekken

dino
6-11-2006

Leuk en goed adres om de champagnestreek te ontdekken. Mooi hotel met voortreffelijke service. Fantastisch restaurant. Enige minpunt is de dure wijnkaart.Wij gaan zeker terug.

Gereisd Anders in Mon Nov 06 2006 14:27:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aux Armes de Champagne in L'Epine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aux Armes de Champagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.