Camping Lac de Bairon

20 reviews over Camping Lac de Bairon in het Nederlands

Appie Wagenaar Nederland

Appie Wagenaar
25-10-2017

Een maand gebruik gemaakt met diverse motorrijders om de omgeving te bezoeken. Wij waren zeer te vrede en geweldig ontvangen door de mensen. Niets was te veel! Ook gebruik gemaakt van het restaurant ook dat was perfect. Rustige camping aan het meer. Ook in 2018 gaan wij in de maand MEI om opnieuw te genieten van de omgeving en zullen dan ook gebruik maken van de trekkers hutten.

Ook in 2017 Ga hier Niet heen

Marij van der Meer
12-5-2017

Ondanks de pogingen om de camping weer op te tillen, na het faillissement van de vorige eigenaar, tot een fijne camping, kunnen wij alleen maar concluderen, dat de nieuwe eigenaren met andere zaken bezig zijn, dan het bezorgen van een prettig verblijf aan de campinggasten op hun camping. De toiletten, douches en wastafels zijn te goor om te gebruiken. Heeel veeeel achterstallig onderhoud en absoluut niet gepoetst na een winterseizoen niet zijn gebruikt. Dit zou een goed programma voor Rob Geus worden als hij hier zijn onderzoekjes eens zou laten doen. Wel was men bezig om nieuwe verblijfsmogelijkheden te bouwen. Alsof dit in hun ogen belangijker was, dan eerst de camping in orde te brengen om voor een nieuw seizoen de gasten te ontvangen,

Geen voorzieningen om een fles water te kopen of een brood te kopen of te bestellen, helemaal niets behalve een plek om je camper, tent of caravan neer te zetten, Bovendien voor deze overnachting moesten wij 21,-- betalen, terwijl wij de 2 weken er voor door Frankrijk van camping naar camping hebben gezworven voor veel minder geld wel waar voor ons geld kregen aangeboden.

Voor ons dus nooit meer.

Oude reviews (archief)

vakantie na 29 jaar op deze camping

Rhea Dopmeijer
8-8-2015

Camping s dit jaar weer het seizoen geopend van 1 april tot 1 oktober. De vorige beheerder Homair heeft alles verwaarloisd achter gelaten 2 jaar geleden. Echtpaar probeert nu doorstart te maken. Ligging langs het meer in 3 etages met zeer ruime plaatsen. Sanitair wordt dagelijks schoon gehouden. Friterie geopend op woensdag, vrijdag en weekend avonden. Municipal camping net goedkoop tarief. 18€ per dag voor 2 personen met auto, tent/caravan en stroom. Voor wie houdt van surfen, zeilen en karper vissen een uitgelezen plaats. Wij staan hierunu 29 jaar en hopen de 30 vol te maken in het mooie Ardenner landschap in Frankrijk. Vanuit Zwolle 460 km

Anders dan verwacht

F.J.Mellink
17-8-2014

Camping op video gezien via internet. Zag er heel goed uit. Echter, de eigenaar is failliet gegaan en een ander heeft de camping recent overgenomen.Volgens mij was e.e.a. nog niet op orde. De plekken zijn ruim. Maar het sanitair.... ik heb mijn twijfels of er dagelijks werd schoongemaakt. Het sanitair voldoet wel. Dagelijks komt de bakker, Er is geen campingwinkeltje. Le Chesne ligt even verderop maar is niet aan te fietsen. Aan het meer wordt flink gerecreeerd door Fransen uit de omgeving. Het leek mij niet echt geweldig zwemwater, maar ik ben ook niet echt een merenzwemmer.

moet open blijven!!

Henk van der Meijden
4-8-2014

Dankzij de burgemeester van le Chesne is de camping in juli en augustus 2014 weer open. Zou zeker open moeten blijven maar er moeten wat aanpassingen komen. Heel aardige meid aan de receptie, spreekt ook engels en een klein beetje nederlands. Prachtige plek!!!

Dit nooit weer

Frans van der Velden
15-9-2013

dit nooit weer. Wij zijn hier een paar dagen in september 2013 geweest. Maar een sanitair gebouw open waar de laatste veertien dagen niet gepoetst was, gewoon smerig. Koud water bij de heren douches, afwasmogelijkheid was ook vies. Zeer klant onvriendelijke mevrouw, vijf minuten te laat en mevr. was niet meer aanspreekbaar om brood te reserveren. ik begrijp echt niet hoe deze camping dit aantal sterren heeft gekregen. Een en ander kan bevestigd worden door mijn camping buurman , hij was ook niet te spreken. een andere campeerder werd naar het veld gestuurd waar hij moederziel alleen stond. U kunt zijn reactie raden. Hij zal ook wel reageren. Kortom gewoon slecht.

Vergane glorie!!!

Marianne
6-8-2013

Vroeger jaren lang, elke zomer naar deze camping geweest maar na de overname door Homeair konden we er onze draai niet meer vinden. Twee jaar terug op de vlucht geslagen voor alle kinderkampen en de bijpassende overlast... dit jaar toch maar weer eens de stoute schoenen aan getrokken en een weekje wezen kijken... het was leeg (uitgestorven), vies (vooral de toiletten en douches te ranzig voor woorden), de ijskar draait natuurlijk ook zijn rondjes niet meer op de camping (die moet je nu bij de receptie halen... wij beten een gesmolten en daarna weer bevroren Magnum open... yummie yummie yummie), bakker mag ook zijn rondje 's morgens niet meer doen (gevolg avond van te voren brood bestellen bij de receptie en volgende morgen afhalen... als je brood er dan nog is... ennuh... vers??? Echt niet! dus dan 's morgens maar voor ontbijt in de auto naar het bakkertje in het dorp!) en er hing totaal geen prettige sfeer... Bairon is voor ons dan ook vergane glorie!

teruggelopen

smits
11-9-2011

toiletgroepen verlopen en oud veel spinnen dode insecten etc..receptie werd wel vaak schoongehouden.brood laat binnen 08.40u . geen camping stekkers.speeltuin gedateerd. beloofde zwembad afwezig.kortom geen investering.

Fantastische plek

Didier
25-6-2011

De camping is prachtig gelegen vlak aan het meer. Vanuit de caravan heeft men dan ook een mooi uitzicht op het meer. Maar om te gaan zwemmen moet men wel naar een officieel strandje dat enkele honderd meter van de camping verwijderd is.Wel een leuke wandeling door de natuur.

De plaatsen zijn ruim met een nogal oneffen ondergrond met vrij hoog gemaaid gras.

Het sanitair is gedateerd ,warm water is gratis, maar wordt goed schoon gehouden.

De dames aan de receptie spreken een aardig woordje engels en zijn ook verder erg behulpzaam.

Leuke camping

Astrid
9-8-2010

We hebben maar een paar dagen op deze camping gestaan. De plaatsen zijn mooi, prachtig uitzicht over het meer. Het sanitair is redelijk netjes en schoon, maar wel wat gedateerd en de toiletten zijn nogal krap.Het ijsboerke en de broodjes zijn top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac de Bairon in Le Chesne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac de Bairon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lac de Bairon scoort een 6.18 uit 10 op basis van 26 reviews.