Camping Lac de Bairon

29 reviews over Camping Lac de Bairon in het Nederlands

Zeer ruime plaatsen,vriendelijke ontvangst

Wilko Dul
23-7-2018

Zeer vriendelijke ontvangst door Patricia tijdens haar middagspauze.

Zeer ruime plaatsen met voldoende schaduw, ter plekke uit te zoeken.

Geweldig groot meer,fijn vis/zwemwater.

Sanitair is wel gedateerd maar schoon genoeg.

Grote supermarkten op 16 km afstand.

Super Camping

Cie ÉPI "C" TOUT
21-7-2018

Nous avons découvert se camping par hasard.Nous comptions y rester seulement une nuit et sommes restés 4 jours. Le lac est magnifique et le camping très calme et propre.Seul quelques campeurs non respectueux font que les sanitaires sont des fois a re nettoyer! L'accueil est souriant, agréable, et le restaurant parfait.

On s'y retrouve largement en rapport qualité prix. L'échanges avec les campeurs est agréable et si vous voulez, il propose les hébergements insolites super mignons.

Goed bezig!

Reinoud
29-6-2018

De camping maakte een zeer nette indruk. Er zijn al veel verbeteringen aangebracht. Heerlijk terras om buiten te eten; lekker eten en vriendelijk personeel. Sanitair is wat ouder maar schoon en de douchekoppen en bediening zijn nieuw.

Er staan nu diverse leuke trekkershutten voor 2-4 personen, met veel voorzieningen, gezellig, goed bed, koelkast, etc. De helft van de camping is voor tenten en caravans en ziet er groen en netjes uit met vlakke, beschutte plekken.

Appie Wagenaar Nederland

Appie Wagenaar
25-10-2017

Een maand gebruik gemaakt met diverse motorrijders om de omgeving te bezoeken. Wij waren zeer te vrede en geweldig ontvangen door de mensen. Niets was te veel! Ook gebruik gemaakt van het restaurant ook dat was perfect. Rustige camping aan het meer. Ook in 2018 gaan wij in de maand MEI om opnieuw te genieten van de omgeving en zullen dan ook gebruik maken van de trekkers hutten.

Ook in 2017 Ga hier Niet heen

Marij van der Meer
12-5-2017

Ondanks de pogingen om de camping weer op te tillen, na het faillissement van de vorige eigenaar, tot een fijne camping, kunnen wij alleen maar concluderen, dat de nieuwe eigenaren met andere zaken bezig zijn, dan het bezorgen van een prettig verblijf aan de campinggasten op hun camping. De toiletten, douches en wastafels zijn te goor om te gebruiken. Heeel veeeel achterstallig onderhoud en absoluut niet gepoetst na een winterseizoen niet zijn gebruikt. Dit zou een goed programma voor Rob Geus worden als hij hier zijn onderzoekjes eens zou laten doen. Wel was men bezig om nieuwe verblijfsmogelijkheden te bouwen. Alsof dit in hun ogen belangijker was, dan eerst de camping in orde te brengen om voor een nieuw seizoen de gasten te ontvangen,

Geen voorzieningen om een fles water te kopen of een brood te kopen of te bestellen, helemaal niets behalve een plek om je camper, tent of caravan neer te zetten, Bovendien voor deze overnachting moesten wij 21,-- betalen, terwijl wij de 2 weken er voor door Frankrijk van camping naar camping hebben gezworven voor veel minder geld wel waar voor ons geld kregen aangeboden.

Voor ons dus nooit meer.

Client

jpp
30-5-2016

Un camping de merde, depuis la reprise d'une grosse enseigne. Avec des bungalows séparés de 2 mètres, et aucune vue sur le lac. Des gérants incompétents,et aucun entretien du site.Je comprends que Homair vacances soit parti.Mais ils ont gardé le Lac des Vieilles Forges. Bravo Homair et tout ceux qui ont fait que le Lac de Bairon soit mort. Grâce à un ancien employé qui travaillais sur le site,et qui travaille pour cette " marque de prestige" Dis t'on.Le site de Bairon est mort.Mais ce gars est directeur du site des vielles forges.Bravo à lui,je l'admire....

...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

vakantie na 29 jaar op deze camping

Rhea Dopmeijer
8-8-2015

Camping s dit jaar weer het seizoen geopend van 1 april tot 1 oktober. De vorige beheerder Homair heeft alles verwaarloisd achter gelaten 2 jaar geleden. Echtpaar probeert nu doorstart te maken. Ligging langs het meer in 3 etages met zeer ruime plaatsen. Sanitair wordt dagelijks schoon gehouden. Friterie geopend op woensdag, vrijdag en weekend avonden. Municipal camping net goedkoop tarief. 18€ per dag voor 2 personen met auto, tent/caravan en stroom. Voor wie houdt van surfen, zeilen en karper vissen een uitgelezen plaats. Wij staan hierunu 29 jaar en hopen de 30 vol te maken in het mooie Ardenner landschap in Frankrijk. Vanuit Zwolle 460 km

A redécouvrir

vacancesoutdoor
16-7-2015

Au bord d'un magnifique lac ce camping depuis 2014 a changé de gérant. Nous avons beaucoup apprécié l'accueil, la propreté, le calme et le rapport qualité prix. Ballades très sympa autour du lac. Plage surveillée à proximité.

Anders dan verwacht

F.J.Mellink
17-8-2014

Camping op video gezien via internet. Zag er heel goed uit. Echter, de eigenaar is failliet gegaan en een ander heeft de camping recent overgenomen.Volgens mij was e.e.a. nog niet op orde. De plekken zijn ruim. Maar het sanitair.... ik heb mijn twijfels of er dagelijks werd schoongemaakt. Het sanitair voldoet wel. Dagelijks komt de bakker, Er is geen campingwinkeltje. Le Chesne ligt even verderop maar is niet aan te fietsen. Aan het meer wordt flink gerecreeerd door Fransen uit de omgeving. Het leek mij niet echt geweldig zwemwater, maar ik ben ook niet echt een merenzwemmer.

moet open blijven!!

Henk van der Meijden
4-8-2014

Dankzij de burgemeester van le Chesne is de camping in juli en augustus 2014 weer open. Zou zeker open moeten blijven maar er moeten wat aanpassingen komen. Heel aardige meid aan de receptie, spreekt ook engels en een klein beetje nederlands. Prachtige plek!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac de Bairon in Le Chesne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac de Bairon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lac de Bairon scoort een 6.71 uit 10 op basis van 29 reviews.