Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°
Bed and Breakfast Les Célestines

We hebben een aantal aanbieders voor Les Célestines voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Les Célestines in het Nederlands

Toffe B&B

Jul en Tessa
23-8-2011

B&B Les Celestines 15 min. van Reims. Mooi, aangenaam en verzorgd logeren tijdens verblijf in de champagnstreek? Dan moet je zeker overnachten in B&B LES Celestines te Lavannes. Super adres. Lieve uitbaters. Mooie kamers verzorgd ontbijt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Fantastische Chambre d'hotes nabij Reims

marina
23-8-2011

De B&B Les Célestines was een aangename ervaring. Goed gelegen op amper 15 min van Reims in de champagnestreek. Mooie binnentuin om heerlijk rustig te genieten met een glaasje champagne. Goed verzorgde mooieconfortabable kamers met badkamer. Lekker ontbijt. Keuken ter beschikking om zelf lunch of dergelijke te bereiden. Lichte en verzorgde Leef- en eetruimte. Aangename en vriendelijke uitbaters.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Célestines in Lavannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Célestines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.