Camping Navarre

Camping Navarre
8,3

8 tips over Camping Navarre

Jan, 7-1-2017
Probeer op tijd op de camping te zijn zodat je een plek bij de muur/toren kunt bemachtigen voor een wijds uitzicht
Luc499, 8-9-2014
Leuk wandenlen rond gans het stadje, boven op de versterkingswallen.
ingrid eding-konings, 11-8-2014
Langres is een aardig klein stadje met wat winkels. Jammer dat er niet zoveel goede (en goedkope) eettentjes zijn.

Ashley , 30-9-2013
Maak een wandeling over de muur, door de borden leer je wat over historie van Langres, en het heeft een ontzettend mooi uitzicht.
Nadia, 22-6-2013
Bij de receptie is er gratis en snel WiFi, wachtwoord: clef camping (kleine letters en spatie tussen clef en camping)
airforce, 29-9-2012
Bezoek aan de toren van de omwalling die vanaf de camping toegankelijk is en een wandeling over de muren.

bollen_valkeners, 26-8-2012
Nieuw en voldoende sanitair, zéér netjes en superzalige warme douches. Ook voor andersvaliden!
Nadia, 14-8-2012
Vroeg komen, anders zijn de beste plekjes vergeven!