Camping La Croix d'Arles

Met jonge kinderen

uit stekend volgend jaar weer 4 keer

peter de visser
2-10-2018

Prima overnachtingscamping en om meerdere dagen te blijven super aardige eigenaar in juni en eind september restaurantje open en ja at mopper je nu frits met beauf 8 euro kir 2 euro koffie 1.50 en broodservice verwarmd toilet gebouw eind september en ja dat gemekker over elke camping veouderd sanitair wat verwacht je net zoals thuis marmer en goude kranen het is schoon en prima in orde. en camping prijs 15 2 pers plaats hond en stroom toppertje

doortrekcamping voor voornamelijk Nederlanders. Grote plaatsen met veel schaduw die je zelf mag uitzoeken, voor 3 volwassenen, een caravan en tentje en auto betaalden we 26,20 voor 1 nacht. wifi gratis maar bij de receptie werkt ie het beste, geen wc- papier, sanitair erg simpel, maar vrij schoon, aparte washokjes, de plaatsen bij de weg zijn wat gehorig door het vele verkeer. 'S avonds gaat dat wel. De beste plaatsen zijn verder van de weg af. vriendelijke eigenaar, helpt waar hij kan, fijn zwembad al is het niet echt verwarmd, renovatie nodig, eetgelegenheid valt wat tegen qua prijs en kwaliteit. Rustige camping, 550 km van onze woonplaats dus een goede eerste of laatste stop in Frankrijk. Tanken bij L'Eleclerc tankstation in de buurt. Goedkoopste tankstations in Frankrijk, Er is ook een grote supermarkt bij. Langres is een mooi stadje met weinig winkels of eetgelegenheden. de camping ligt wat afgelegen .

Rustgevende camping voor doorreis

Kuipers
24-8-2018

We hadden onze zinnen gezet op de camping navarre binnen de stadsmuren, maar aangezien het zoooo warm was leek een camping met zwembadje en n schaduwrijk bos ons zeer aangenaam. Wat n heerlijk begin van onze vakantie. Vlot ontvangst door zeer vriendelijke eigenaar. Zelf een plekje uitkiezen, zeer ruime en diverse plekken in zon en of schaduw. Heerlijk relaxte vertrouwde camping. Voor ons uitstekend voor 1 nacht. Aangekoppeld blijven staan om zo weer snel verder te reizen. Heerlijk douches, alles even schoon. Hier komen we zeker weer.

Uitstekende doorreiscamping

Bart
21-8-2018

Aangename plek voor de doorreis, vlak bij de Route du Soleil. Op het voorste gedeelte veel plekken die echt bedoeld zijn voor doortrekkers, maar achterop het terrein heb je meer plekken die iets meer rust geven. Zoals andere reviewers beschreven is het zwembadje fijn voor de verkoeling en het sanitair wat verouderd, maar OK. Wij betaalden voor 2 volwassenen, 2 kinderen, caravan en electra slechts €28 per nacht.

Op een paar km richting het dorp vind je een mooie LeClerc waar je ook goedkoper kunt tanken. De boulanger met een groot assortiment zit er ook vlakbij. En grill restaurant als je niet wilt koken of op de camping wilt eten.

Hele fijne overnachtingsmogelijkheden

Mariella
14-8-2018

Deze camping op doorreis bezocht en wij waren zichtbaar verrast. Lekker dichtbij de autoroute.

Mooie plekken. Je kan gaan staan waar je wilt. Er zijn schaduwplekken en zonplaatsen. Sanitair wat verouderd maar kraakschoon. Zwembadje simpel en voor de kinderen geweldig.

Eigenaar is super vriendelijk. Enorm gast vrij. Op de camping kan je een prima pizza halen of een frietje met kip/steak hachee. Was niet geweldig maar prima voor een avondje.

Kortom prima plek.

Geweldig! We komen hier beslist weer. Erg gastvrij

Elzinga
30-7-2018

Super plek en fijne rustige locatie voor een doorreiscamping

Prachtig terrein met leuk restaurant.

Pieter Streefkerk
20-7-2018

Wat een schitterend terrein, aardige eigenaar en prima (eenvoudig) restaurant. Op 7 km (fietsen via vue verte) van Langres; een stad die je zeker moet bezoeken. Sanitair ook prima in orde. Jammer dat veel gasten slechts 1 nacht blijven; de camping en omgeving verdienen een langer verblijf. Wij hebben genoten.

Prima voor een nacht!

Anne
9-7-2018

Prima overnachtingscamping.

Toen we aankwamen rond 14.00 uur was de camping nog nagenoeg leeg. Tegen de avond liep de camping goed vol.

We mochten zelf een plekje kiezen er was genoeg keuze; in de schaduw, in de zon.

Het restaurant was eenvoudig. Voor weinig geld kregen we een goede maaltijd.

Het sanitair was simpel maar schoon. Let op: Wel met je eigen rol op stap!!!

Prima camping

Francien van Gage6
8-6-2018

Leuke ontvangst,mooie camping,lekker eten.Zwembad wat koud maar met wat extra zonuren prima om te zwemmen.Sanitair is schoon en praktisch.Wij zijn hier al 3x geweest om te overnachten op doorreis.Prima locatie hiervoor.

mooie camping met plaatsen op grind of gras, schaduw of geen schaduw, supervriendelijke eigenaar. Waren op doorreis maar komen zeker nog eens terug. Vaker op de stadscamping van Langres gestaan, maar deze is gemoedelijke, grasrijker en rustiger. Je omzeilt het heuveltje van Langres city. Wifi werkt uitstekend.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix d'Arles in Langres (Haute-Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix d'Arles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.