Camping La Croix d'Arles

98 reviews over Camping La Croix d'Arles in het Nederlands

Hele fijne overnachtingsmogelijkheden

Mariella
14-8-2018

Deze camping op doorreis bezocht en wij waren zichtbaar verrast. Lekker dichtbij de autoroute.

Mooie plekken. Je kan gaan staan waar je wilt. Er zijn schaduwplekken en zonplaatsen. Sanitair wat verouderd maar kraakschoon. Zwembadje simpel en voor de kinderen geweldig.

Eigenaar is super vriendelijk. Enorm gast vrij. Op de camping kan je een prima pizza halen of een frietje met kip/steak hachee. Was niet geweldig maar prima voor een avondje.

Kortom prima plek.

Super plek en fijne rustige locatie voor een doorreiscamping

Prachtig terrein met leuk restaurant.

Pieter Streefkerk
20-7-2018

Wat een schitterend terrein, aardige eigenaar en prima (eenvoudig) restaurant. Op 7 km (fietsen via vue verte) van Langres; een stad die je zeker moet bezoeken. Sanitair ook prima in orde. Jammer dat veel gasten slechts 1 nacht blijven; de camping en omgeving verdienen een langer verblijf. Wij hebben genoten.

Prima voor een nacht!

Anne
9-7-2018

Prima overnachtingscamping.

Toen we aankwamen rond 14.00 uur was de camping nog nagenoeg leeg. Tegen de avond liep de camping goed vol.

We mochten zelf een plekje kiezen er was genoeg keuze; in de schaduw, in de zon.

Het restaurant was eenvoudig. Voor weinig geld kregen we een goede maaltijd.

Het sanitair was simpel maar schoon. Let op: Wel met je eigen rol op stap!!!

Prima camping

Francien van Gage6
8-6-2018

Leuke ontvangst,mooie camping,lekker eten.Zwembad wat koud maar met wat extra zonuren prima om te zwemmen.Sanitair is schoon en praktisch.Wij zijn hier al 3x geweest om te overnachten op doorreis.Prima locatie hiervoor.

mooie camping met plaatsen op grind of gras, schaduw of geen schaduw, supervriendelijke eigenaar. Waren op doorreis maar komen zeker nog eens terug. Vaker op de stadscamping van Langres gestaan, maar deze is gemoedelijke, grasrijker en rustiger. Je omzeilt het heuveltje van Langres city. Wifi werkt uitstekend.

Zeer gemoedelijke camping !

ingrid-eding
11-12-2017

goed: er komen voornamelijk Nederlanders op doorreis en enkele Belgen. De sfeer is supergoed en als we naar Frankrijk gaan dan wil ik hier overnachten op doorreis. We waren hier op de heen- en terugweg van onze vakantie. Waren alle campings maar zo gemoedelijk ! De eigenaar is super aardig en helpt waar hij kan.

Ik heb zelfs gehoord dat als iemand naar het ziekenhuis moet, hij meteen klaarstaat. De plaatsen zijn groot en met en zonder schaduw. Je mag zelf je plaats kiezen. Er is grind voor de caravan en veel gras erom heen. Je kan er ook spontaan een stacaravan voor 1 nachtje huren. het sanitair is zonder wc papier en redelijk schoon. Mooi zwembad met ligbedjes.'s avonds is het stil. 26 euro per nacht voor 3 volwassenen in juli/ augustus. Brood kun je bestellen. Wifi is gratis. ligt in de buurt van de snelweg.

Minder goed: soms wat later in de avond geen warme douche, jammer dat het zwembad koud is, en het eten in het restaurant gaat wel, maar meer ook niet. De weg naast de camping is 's nachts soms gehorig . Achteraan op de camping is het heel stil. Het sanitair mocht wel vernieuwd worden want het is super simpel.

Voor de omgeving te verkennen een hele goede camping.

Goedkoop tanken bij de Léclerc en er is ook een grote supermarkt bij, net buiten het centrum en c.a 8 km van de camping. Het is een eindje rijden naar het centrum.

als alle campinghouders zo open, vriendelijk en behulpzaam zouden zijn als hier, dan ging niemand meer naar een hotel maar kamperen. Perfect. De camping biedt flinke grote plaatsen (we hadden meer dan 200m2), zonder te veel afscheidingen. Normaal zwembad waar je baantjes kunt trekken en schoon sanitair, weliswaar niet in absolute nieuwstaat maar warm/heet water. enig minpuntje vonden wij de matige verlichting, met name als je 's nachts naar het toilet wilde moest de ouderwetse zaklantaarn er aan te pas komen. We zijn voor overnachting gekomen, maar zijn langer gebleven zo welkom voelden we ons daar. Bezoek aan de vestingmuur van Langres is ook aanrader (12 km loopt het helemaal rond). mooie omgeving met meertjes en zeer vriendelijke mensen.

Goede doorreiscamping

f_veltkamp
26-8-2017

Hier hebben we 1 nachtje gestaan op de weg terug vanuit Spanje. Echt een leuke, rustige, prima gelegen camping voor 1 of een paar nachtjes. De eigenaar is super vriendelijk en doet echt zijn best om het je zo makkelijk mogelijk te maken.

Prima camping!

MW
15-8-2017

Ruime plekken, vriendelijk ontvangst. Goed en schoon sanitair. Keuze waar we wilden staan.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Croix d'Arles in Langres (Haute-Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Croix d'Arles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Croix d'Arles scoort een 7.68 uit 10 op basis van 98 reviews.