Hotel Grand Hôtel De L'Europe

Kleine hotelsWeer vandaag28°17°
3,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hôtel De L'Europe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Hôtel De L'Europe in het Nederlands

Hotel is zn geld niet waard!

Simone
1-8-2019

Wat een tegenvaller!! We waren hier voor 1 nachtje op doorreis. Bij binnenkomst in de grote familiekamer (9) was onze eerste reactie "wow" wat groot!! Maar het viel al heel snel tegen, douche waar amper een straaltje water uit komt, en alleen koud water, bed waar meerder spijlen misten waardoor je er doorheen zakt, Ontbijt was het ook net niet, oud brood, vieze koffie, eieren die blauw zagen enz..... Voor ons niet nog een keer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Jammer, na vier maal

P.S.Admiraal
19-5-2012

Toen wij voor de vierde maal sliepen in dit Hotel, kregen we bij aankomst te horen dat wij moesten betalen na het diner. (een motie van wantrouwen?) De gereserveerde kamers bleken niet in het hotel maar in de dependance te zijn, duidelijk minder dan de kamers in het hotel. Dit was ons laatste bezoek.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald

• Adres23-25 Rue Diderot 52200(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hôtel De L'Europe in Langres (Haute-Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hôtel De L'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.