Camping Haulmé

20 reviews over Camping Haulmé in het Nederlands

Heerlijk wij gaan weer!

Susan,
18-9-2018

Wat een mooie plek en wat een rust. Je hoort er niets alleen de rivier! Het was heel erg rustig en deze camping wordt inderdaad ondergewaardeerd. De douche waar ik kwam was schoon en deed het goed. Ook een aparte grote ruimte voor je was of afwas. De mevrouw sprak id alleen Frans maar met handen en voeten kun je ook communiceren anders was ik wel in Nederland gebleven. De bakker kwam zelfs voor die 20 caravans/tenten in de ochtend over het terrein. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen vermaakt willen worden maar ik kies juist voor dit! Rust, rust en rust! Het restaurant was niet open maar dan eet je gewoon ergens anders of bij je caravan. Douchen is gratis.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De rust op deze camping is heerlijk maar in verhouding met vorig jaar is er weer achteruitgang terwijl het op Facebook lijkt dat ze aan het opbouwen zijn. Echter de leuke klimapparaten zijn niet van de camping maar van een verhuurbedrijf tegen betaling kun je daar gebruik van maken. Verder is het sanitair dramatisch, weinig douches die het doen en geen instelbare temperatuur waardoor deze oploopt tot super heet. Op het terrein doen de meeste watertappunten het niet meer, wij konden in ieder geval geen werkende vinden dus tappen we warm water in het afwasgebouw. Alle gebouwen zijn vies en vol spinnenwebben, geen wc-brillen en geen wc-papier aanwezig. Bij de receptie spreekt men alleen Frans en zeer slecht Engels. Betalen moet vooraf en niet achteraf zoals eerst en brood moet de dag vooraf besteld worden, de bakker staat er niet meer. Receptie pas open om 9.30 dus dan ook pas je brood mits ze niet later zijn. Restaurant is dicht!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi gelegen camping

Noma
3-8-2016

De camping ligt in een prachtig rustig gebied direct aan het water. Het terrein is slecht verlicht en de toiletgebouwen zijn verouderd (niet alle douches werken). Maar bij de douches die wel werken kan je gratis onbeperkt warm douchen. De camping was zeer goedkoop en je mag zelf je staplaats kiezen. Er zijn veel plekken beschikbaar.

Zeer behulpzaam personeel en leuke activiteiten in de buurt, waaronder kanoën, het huren van skelters en fietsen en een vistocht. Er zijn supermarkten/restaurantjes op een kwartiertje rijden met de auto. Het is ook een prachtig wandelgebied!

Over het algemeen is de camping verouderd, maar aan te raden aan natuurliefhebbers die van rust genieten. Er wordt duidelijk hard gewerkt om de camping weer helemaal op te knappen.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wordt weer fantastisch

Ton Bosman
6-8-2015

Er is een nieuw beheerdersechtpaar op de camping. Deze mensen doen vreselijk hun best om wat er in de afgelopen 4 jaar vernield en afgebroken is weer op te bouwen. De tarieven zijn weer normaal. Afrekenen bij vertrek. Er zijn 2 toilet/douche gebouwen open, deze functioneren naar behoren en worden 2 maal per dag schoongemaakt. Ook is er een animatieprogramma (in het Frans), een snackcar, ijsverkoop, speeltoestellen voor de kinderen verhuur van skelters, fietsen en kano's. Er zijn splinternieuwe stacaravans te huur. Diverse vaste kampeerders die zich jaren geërgerd hebben aan de vorige beheerder zijn weer teruggekomen en zijn zover ik kan beoordelen tevreden over het gebodene.

Gereisd met partner in augustus 2015

HELAAS gesloten

Marjel
22-7-2014

prachtige plek, maar de camping wordt niet langer uitgebaat

Gereisd met vrienden in januari 2014

helaas GESLOTEN!!!

Marjel
22-7-2014

prachtige campingplaats, maar er is helaas geen uitbating meer te vinden! Heb 20 jaar genoten van de prachtige natuur, kampvuur, wandelingen, fietstochten, waterpret in de Semois, ...

Gereisd met vrienden in Sat Jan 01 1994 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vroeger hoogstaande kwaliteit voor weinig geld.

sjef van der ven
7-7-2012

Vroeger heb ik deze camping ontdekt en sinds een jaar of 20 kwamen wij er jaarlijks om heerlijk tot rust te komen. Grote plaatsen, een bakker op de camping en betalen achteraf. Voor gemiddeld nog geen 10 euro waren we gesteld. Heerlijk zwemmen in de rivier en leuke plaatsen in de buurt. We zijn er min of meer verslaafd aan geraakt. Tot vorig jaar we te maken kregen met de nieuwe eigenaar; nors, vooruit betalen, sanitair was duidelijk achteruitgegaan. Dit jaar heb ik 3 x geprobeerd via de mail de vraag te stellen of het mogelijk was om achteraf, bij vertrek, te betalen. Ik wacht al een par weken, het wordt dus niets. Jammer, dat zo'n geweldige camping in korte tijd afgebroken kan worden. Eeuwig zonde.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Duidelijke achteruitgang

eijkemier
13-8-2011

We komen al een aantal jaar op deze camping. Dit jaar zijn er nieuwe eigenaren. Helaas doet dit de service en de prijs niet ten goede. Er wordt bij de receptie enkel nog frans gesproken. Erg vervelend als je dit zelf niet beheerst. Het sanitair wordt minder goed schoongemaakt. Hierdoor denken de overige campinggasten dat je ook dan maar alles kunt laten slingeren en onder smeren, erg jammer van deze mede mensen. Verder is er alleen lauw water bij het afwasgedeelte, erg onhandig. De prijs is fors omhoog gegaan en je moet alles vooruit betalen, ook je broodje voor de volgende dag. Als je dit netjes hebt gedaan, krijg je de volgende dag te horen dat je niet betaalt hebt.... lekker dan.

Voor de rest is het een heerlijk rustige camping, mooi gelegen langs de rivier. De plaatsen zijn ruim en voldoende speelruimte voor kinderen / jongeren, zonder dat je er last van hebt. In de omgeving is er voldoende te doen op outdoor gebied.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij komen al meer dan 50 jaar op deze camping. Wij hebben jarenlang er een vaste staanplaats. Nu met nieuwe eigenaar: Het gras wordt niet of matig gemaaid want grote maaier is defect, geen warm water in afwas gedeelte. zou in april gerepareerd worden, toiletten en douches wegens defecten gesloten. Vaste jarenlange tevreden gebruikers vertrekken en komen niet meer terug. Prijzen zijn zo'n 40% hoger als voorgaande jaren en van te voren afrekenen. Kortom complete teloorgang van een mooie camping in een prachtig natuurgebied. Jammer, jammer, jammer !!!

Gereisd met partner in april 2011

Ontspannen

Henri
24-7-2011

Wij komen hier al ruim 18 jr met hemelvaart of pinsteren. Sinds kort een nieuwe eigenaar, die wat dingen heeft veranderd b.v de prijzen. Normaal hebben we een plaats voor een paar tenten,dit jaar de bungalow voor 19 pers helemaal achterin de camping. Het is een rustige camping om lekker tot rust te komen onder het genot van een glaasje bier/wijn en natuurlijk de bbq. Winkels allemaal in de buurt op enkele km rijden.

Charleville Meziers, Bouillon,Gedinne,Sedan... enz enz allemaal leuke dagtrips. Dus de moeite waard om die eens te bezoeken.

En heeeeeeeeeeeeeel belangrijk om te weten, je gaat in dat gebied 15 jaar terug de tijd in... Maar daar moet je doorheen kijken.

Gereisd met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Haulmé in Haulmé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Haulmé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.