Reviews over Haulmé

Heerlijk wij gaan weer!

Susan,
    18-9-2018

Wat een mooie plek en wat een rust. Je hoort er niets alleen de rivier! Het was heel erg rustig en deze camping wordt inderdaad ondergewaardeerd. De douche waar ik kwam was schoon en deed het goed. Ook een aparte grote ruimte voor je was of afwas. De mevrouw sprak id alleen Frans maar met handen en voeten kun je ook communiceren anders was ik wel in Nederland gebleven. De bakker kwam zelfs voor die 20 caravans/tenten in de ochtend over het terrein. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen vermaakt willen worden maar ik kies juist voor dit! Rust, rust en rust! Het restaurant was niet open maar dan eet je gewoon ergens anders of bij je caravan. Douchen is gratis.

Mooi gelegen camping

Noma,
    3-8-2016

De camping ligt in een prachtig rustig gebied direct aan het water. Het terrein is slecht verlicht en de toiletgebouwen zijn verouderd (niet alle douches werken). Maar bij de douches die wel werken kan je gratis onbeperkt warm douchen. De camping was zeer goedkoop en je mag zelf je staplaats kiezen. Er zijn veel plekken beschikbaar.

Zeer behulpzaam personeel en leuke activiteiten in de buurt, waaronder kanoën, het huren van skelters en fietsen en een vistocht. Er zijn supermarkten/restaurantjes op een kwartiertje rijden met de auto. Het is ook een prachtig wandelgebied!

Over het algemeen is de camping verouderd, maar aan te raden aan natuurliefhebbers die van rust genieten. Er wordt duidelijk hard gewerkt om de camping weer helemaal op te knappen.

Wordt weer fantastisch

Ton Bosman,
    6-8-2015

Er is een nieuw beheerdersechtpaar op de camping. Deze mensen doen vreselijk hun best om wat er in de afgelopen 4 jaar vernield en afgebroken is weer op te bouwen. De tarieven zijn weer normaal. Afrekenen bij vertrek. Er zijn 2 toilet/douche gebouwen open, deze functioneren naar behoren en worden 2 maal per dag schoongemaakt. Ook is er een animatieprogramma (in het Frans), een snackcar, ijsverkoop, speeltoestellen voor de kinderen verhuur van skelters, fietsen en kano's. Er zijn splinternieuwe stacaravans te huur. Diverse vaste kampeerders die zich jaren geërgerd hebben aan de vorige beheerder zijn weer teruggekomen en zijn zover ik kan beoordelen tevreden over het gebodene.

HELAAS gesloten

Marjel,
    22-7-2014

prachtige plek, maar de camping wordt niet langer uitgebaat

helaas GESLOTEN!!!

Marjel,
    22-7-2014

prachtige campingplaats, maar er is helaas geen uitbating meer te vinden!

Heb 20 jaar genoten van de prachtige natuur, kampvuur, wandelingen, fietstochten, waterpret in de Semois, ...

Haulmé scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews