Reviews over Haulmé

Rustig dorpje in prachtige omgeving

Kim Dieters,
    12-5-2012

Uitstekende bestemming om heerlijk tot rust te komen. Bosrijke omgeving waar je prachtige wandelingen kunt maken. Wil je lekker actief zijn? Dan is er in de Franse Ardennen genoeg in de buurt waar je je kunt uitleven, hiervoor moet je dan wel even de auto pakken.

Gereisd met vrienden in april 2012

precies wat we zoeken

Puntenel,
    10-10-2009

Haulmé zelf is een slaperig dorpje met 60 (!) inwoners. Ik heb de beoordeling dus laten gelden voor een wat ruimer gebied: laten we zeggen een straal van 25 km rondom Haulmé, dus: de Franse ARdennen. Nou ja... gewoon klasse!

Gereisd met partner in oktober 2009

geweldige camping, waar we al jaren komen

sjef van der ven,
    6-7-2007

geweldige camping, waar we al jaren komen. grote plaatsen voor de caravan, heerlijk vertoeven in de Semoy en kort bij montherme en charleville.vrijwel altijd schitterend weer. Ontspannen verblijf in de natuur en heel erg goedkoop.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend mooi gelegen terrein, heel groen, gelegen aan

Jeroen Smink,
    8-9-2006

Schitterend mooi gelegen terrein, heel groen, gelegen aan een kalme rivier. Hier kom je helemaal tot rust, maar je kan ook zeer actief bezig zijn (kanoën, fietsen, joggen, abseilen enz.) Ook Charleville is de moeite waard. Een aanrader voor een kort verblijf.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Haulmé scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews