Bed and Breakfast 4 Collines

Meer bedandbreakfast info

11 reviews over Bed and Breakfast 4 Collines

• 9Ilse Vander Beken12-05-2015

Aanrader!

De eerste keer dat we een b&b bezochten, meteen een super ervaring. De b&b ligt in een rustig slapend gehucht, wat maakte dat onze zoon overal kon rondlopen zonder dat wij schrik moesten hebben van verkeer ( toen wij lang bleven tafelen kon de zoon zonder probleem wat verderop de ezeltjes eten geven). De kamers zijn authentiek, alles is proper, de onze was met uitzicht op een weide vol koeien. Je hoort er absoluut geen verkeer, alleen vogelgefluit, en een haan die duidelijk geen klok kan lezen... Wij hadden geboekt via bon, oorspronkelijk alleen met ontbijt, maar wij hebben ter plaatse onze maaltijden bijgenomen ( wel op voorhand verwittigd) en hebben hier absoluut geen spijt van gehad: het was lekker en ruim voldoende! Eten doe je samen met de andere gasten aan tafel, ook dit was een meevaller. Er ligt veel documentatie over wat er in de buurt te zien is en de gastvrouw geeft tips. Even nagedacht, geen negatieve punten gevonden...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9jose30-10-2013

Lekker eten

Als je voor je rust naar Hagnicourt gaat dat is dat een goede zet. Als je vertier wenst dan zou ik verder kijken. De gastvrouw is zeer vriendelijk maar zal je niet onderhouden met oppervlakkig geklets. Wel zal ze je zeker amuseren met haar kookkunst. Wij hebben voortreffelijk gegeten en genoten van de rustige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9J louwerse10-08-2013

Zeer aangenaam verrast

Na het lezen van een slechte ervaring van een gast waren wij wat huiverig om onze reservering na te komen. Eenmaal aangekomen waren we aangenaam verrast. De gastvrouw is een stille maar zeer hardwerkende vrouw. Ze doet er alles aan om het haar gasten naar de zin te maken. Een echte prater is het echter niet. De kamers zijn zeer verzorgd en schoon. De omgeving is voor een natuurliefhebber geweldig. Hagnicourt is met haar 76 inwoners niet echt een bruisende stad te noemen en dat zal je dan ook niet vinden. Het is een zeer pittoresk dorpje met veel b&b's in de buurt. Het ontbijt was super vers en de gastvrouw maakt à la minute een eitje en zorgt dat je niets tekort komt! De gastvrouw gaf aan wat problemen gehad te hebben vanwege de recente verbouwing van het super de luxe nieuwe gedeelte. Deze problemen zijn inmiddels opgelost en wij hebben daar dan ook niets van gemerkt. Het siert haar dat ze hier eerlijk over is. Ze is duidelijk meer gastvrouw dan 'ondernemer' ;-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Gilbert Deville06-08-2013

Fijn WE met vrienden in de Franse Ardennen

4 Collines was onze eerste kennismaking met B&B. De Vlaamse Annick heeft een vervallen gebouw zelf stap voor stap gerenoveerd tot nu vier mooie kamers met dito badkamer. Netjes, verzorgd en comfortabel. Geen chi-chic maar authentiek. Met een groupon voucher kozen we voor de gastronomische formule. Ze kookt graag en brengt lekkere creaties van regionale specialiteiten op tafel. Zowel voorgerecht, hoofdschotel en dessert zijn verrassend en in ruim porties. 4 Collines ligt in een afgelegen dorpje. Super rustig,mooi uitzicht op weiden en bossen. Er ligt een pak documentatie ter beschikking. Veel uitstapjes gedaan naar de vele mooie dorpjes en stadjes in de Franse Ardennen. Spijtig dat sommige pareltjes van kerken gesloten waren. Sterk aanbevolen voor wie van rust en eenvoud houdt en de schoonheid van het werk van een gedreven vrouw weet te waarderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 1Tom30-06-2013

KIJK UIT: WANPRESTEERDER

Ook wij hebben geboekt en niet kunnen verblijven (zie ook recensies tripadvisor). We zijn hier al 2x eerder geweest en alles was prima. We hadden voor de voorjaarsvakantie geboekt, 4 overnachtingen met 4 personen vanaf 30 april. Echter, toen we daar aankwamen, WE ZIJN DUS HELEMAAL NAAR FRANKRIJK GEREDEN, bleek de ruimte die geboekt was, niet beschikbaar, Ook wij hadden mails gestuurd en gebeld. Maar ze heeft niet eens de moeite genomen om ons te bellen. OOK WIJ HEBBEN ONS GELD NOG STEEDS NIET TERUG. Ze moet ons nog steeds ruim 300 Euro betalen. We hebben al de rechtsbijstand ingeschakeld, maar ze heeft na 2 aangetekende aanmaningen nog steeds niet betaald. Dus we raden ten zeerste af om bij haar te boeken!!!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 9Hadassah11-06-2013

Heerlijke plek met leuke uitjes in omgeving

We hebben een heerlijk weekend gehad in het huis van Annick waar je heerlijk tot rust kan komen. Alles is netjes verzorgd en kookt heerlijke 3 gangen diners en bied een uitgebreid ontbijt aan. Ook heeft ze genoeg tips en adresjes voor leuke uitstapjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9inge proost14-05-2013

hier kom je echt tot rust !!

Begin 2013 hadden we een mailtje gekregen van annick met daarin een superpromotie voor een verblijf van 3 dagen met 2 volw en 2 kinderen. Het was de tweede keer dat we bij haar geboekt hebben en ook nu was het weer geweldig. Annick stond direct klaar met advies over bezienswaardigheden in de buurt en 's avonds had ze een heerlijk gekookt voor ons met verse producten. Na de maaltijd kwam ze gezellig even mee aan tafel zitten babbelen wat voor ons toch het verschil maakt met een verblijf in een hotel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9M. Fletcher16-02-2013

Verwennerij!

Deze B&B is helelmaal geweldig. De kamers zijn allemaal fijn en goed verzorgd met prettige badkamers. Je wordt door de vriendelijke gastvrouw helemaal verwend met 's morgens een uitgebreid ontbijt met niets te wensen over en ze maakt heerlijke avondmaaltijden klaar. Het zijn streekgerechten die zeer smakelijk worden gemaakt, en ook de kinderen vinden het lekker. Dat samen met een fles champagne en een fles rode wijn. Wat wil een mens nog meer. Alle andere dingen die je lekker vindt om te drinken mag je zelf meenemen, er staat een ijskastje. De omgeving is zeer mooi, zelfs in de winter. We zijn hier al 2x geweest en gaan in het voorjaar weer. Een echte aanrader voor wie het franse platteland wil beleven en geniet van de rust en de natuur. Bedankt Annick!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 10Fam. van den berg30-12-2012

Geweldig!

Een heerlijke plek voor rustzoekers,wandelaars,paardrijden . Geweldige gastvrouw voor wie niks te veel is en heerlijk en geweldig lekker kan koken! Ook bij het ontbijt ontbrak het aan niets. Schone nette en mooie kamers en sanitair. Wij vonden het er heerlijk en de kinderen ook met de katten en Ugo. Bedankt Anick voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9vandeputte17-07-2012

hier kom je echt tot rust

het was de eerste keer dat we een b&b probeerde en het was direct een echte meevaller, echt om terug naar toe te gaan. Het is er heel rustig en de gastvrouw gaf direct tips zodat we de echte mooie plekjes konden opzoeken. Nu zijn we begin juli geweest maar ik denk dat de andere seizoenen ook de moeite zijn omdat je nog echt middenin de natuur zit. Van de verbouwingen merk je heel weinig, het was alleen spijtig dat we de atelier van de gastheer (mozaiek) nie konden bekijken maar hij was deze net aan het verhuizen naar een groter gebouw

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Bed and Breakfast 4 Collines info